borne Postad 20 September , 2008 Rapport Share Postad 20 September , 2008 Tja, Kommer under vintern och våren att befinna mig i Asien och letar nu efter tips på botar som hindrar nätet att blocka pokerklienter. Enligt vad jag hört skall dessa, framförallt i Thailand, blockera vissa sajter men det skall gå att lura systemet med ett program. Någon som varit i asien (mina resmål är Kina, Thai, Australien) och känner till något problem jag kan stöta på? /Bornefalkj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Sist jag var i thailand lira jag då poker utan några "botar" vad nu det är. Samt alla andra grinders jag vet om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bjoorn Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 rock on! enda problemt du kommer få är att hitta stabilt internet Rock on! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legolas Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Åk till Pattaya i Thailand där är det gott om fisk på livecashgamen. Jag har inte kunat spela på party eller ss här annars gått bra med resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Jag kunde spela på Party och SS... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2008 Då så =) inget att vara orolig för. Btw. är mestadels i Hua Hin, någon som har tips på bra livegames? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DL Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Ska du hyra hus i hua hin med ett gäng polare o grindar eller? skriv gärna hur internet fungerar då du anlänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Då så =) inget att vara orolig för. Btw. är mestadels i Hua Hin, någon som har tips på bra livegames? gwaah, hur kan ni välja hua hin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 kommer också vara i thailand en tid nästa vår, var/när/hur finns det bra livegames? ^^. vilka stakes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legolas Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Är iPattays just nu där körs 2st 25-50baht nl dagligen på 2 ställen och ett 100-200 nl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 21 September , 2008 Rapport Share Postad 21 September , 2008 Är iPattays just nu där körs 2st 25-50baht nl dagligen på 2 ställen och ett 100-200 nl Jasså? jag ska ner till phuket om typ en månad, hur hittar man gamesen? tänker då på 25-50 baht. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borne Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2008 gwaah, hur kan ni välja hua hin? Hus är svåra att flytta på Ska du hyra hus i hua hin med ett gäng polare o grindar eller? skriv gärna hur internet fungerar då du anlänt! Nej, åker med flickvännen och hennes kompis. Hon som står för huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 September , 2008 Rapport Share Postad 22 September , 2008 Hur går det då, om klubbansvarig försvinner? Btw Du har aldrig funderat på att ansluta klubben hit? http://pokerforum.nu/forum/pokerklubbar Jag har sett att det finns några som letat efter någonstans att spela i vår lilla stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts