borne Postad 20 September , 2008 Rapport Postad 20 September , 2008 Tja, Kommer under vintern och våren att befinna mig i Asien och letar nu efter tips på botar som hindrar nätet att blocka pokerklienter. Enligt vad jag hört skall dessa, framförallt i Thailand, blockera vissa sajter men det skall gå att lura systemet med ett program. Någon som varit i asien (mina resmål är Kina, Thai, Australien) och känner till något problem jag kan stöta på? /Bornefalkj Citera
animalplanet Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Sist jag var i thailand lira jag då poker utan några "botar" vad nu det är. Samt alla andra grinders jag vet om. Citera
Bjoorn Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 rock on! enda problemt du kommer få är att hitta stabilt internet Rock on! Citera
Legolas Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Åk till Pattaya i Thailand där är det gott om fisk på livecashgamen. Jag har inte kunat spela på party eller ss här annars gått bra med resten. Citera
Ezkash Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Jag kunde spela på Party och SS... Citera
borne Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 Då så =) inget att vara orolig för. Btw. är mestadels i Hua Hin, någon som har tips på bra livegames? Citera
DL Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Ska du hyra hus i hua hin med ett gäng polare o grindar eller? skriv gärna hur internet fungerar då du anlänt! Citera
animalplanet Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Då så =) inget att vara orolig för. Btw. är mestadels i Hua Hin, någon som har tips på bra livegames? gwaah, hur kan ni välja hua hin? Citera
strater Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 kommer också vara i thailand en tid nästa vår, var/när/hur finns det bra livegames? ^^. vilka stakes? Citera
Legolas Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Är iPattays just nu där körs 2st 25-50baht nl dagligen på 2 ställen och ett 100-200 nl Citera
Skogiss Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Är iPattays just nu där körs 2st 25-50baht nl dagligen på 2 ställen och ett 100-200 nl Jasså? jag ska ner till phuket om typ en månad, hur hittar man gamesen? tänker då på 25-50 baht. Citera
borne Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 gwaah, hur kan ni välja hua hin? Hus är svåra att flytta på Ska du hyra hus i hua hin med ett gäng polare o grindar eller? skriv gärna hur internet fungerar då du anlänt! Nej, åker med flickvännen och hennes kompis. Hon som står för huset. Citera
Crappy Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Hur går det då, om klubbansvarig försvinner? Btw Du har aldrig funderat på att ansluta klubben hit? http://pokerforum.nu/forum/pokerklubbar Jag har sett att det finns några som letat efter någonstans att spela i vår lilla stad. Citera
Recommended Posts