eyedol Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 ITM from bubble är inte så jätteviktigt att kolla på, något som är mer intressant hur väl du placerar dig när du väl är ITM. Citera
Kidder Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 ITM from bubble är inte så jätteviktigt att kolla på, något som är mer intressant hur väl du placerar dig när du väl är ITM. 1:a 14% 2:a 12% 3:a 11% På ca 500 turneringar Citera
jontsky Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Är det någon som vet hur man får det att funka till Poker stars? Tack på förhand. Citera
NötTorsken Postad 17 Maj , 2006 Rapport Postad 17 Maj , 2006 Har instalerat SnG tracker och det fungerar fint att öppna. Jag fyller i spelarnamn men sedan när jag ska importera HHs är det någonting som falerar. Jag väljer en HH och den säger något i stil med "No hand history found in file". Vet någon vad som kan vara fel? Alla HHs är från empirepoker, det är vanliga 10 manna sngs, alltså inte speed. Jag har fyllt i rätt spelarnamn. Skulle man skapa en extra mapp eller gör programmet det själv? Om den ska skapas sj ber jag om litehjälp tack Citera
DaPine87 Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Kan någon förklara hur man gör steg för steg från början? Citera
eyedol Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 ITM from bubble är inte så jätteviktigt att kolla på, något som är mer intressant hur väl du placerar dig när du väl är ITM. 1:a 14% 2:a 12% 3:a 11% På ca 500 turneringar Ah ser fint ut! Citera
NötTorsken Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Kan någon förklara hur man gör steg för steg från början? Snälla, hjälp oss som är efter Citera
eurythmech Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Finns det något sätt att importera en PT-databas som är i SQL till SNGT? Citera
Jensa Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 Fix för att få sng tracker att funka. Vet inte hur det är med andra sajter, men jag var tvungen att köra detta för att sng tracker skulle funka med hand historys från Party Poker. Hittade länken på 2+2 forumet. Skapar back up katalog och editerar formatet på filerna. http://www.rvgsoftware.com/SNGAdjuster.zip länk till 2+2 Citera
jaha Postad 4 Juni , 2006 Rapport Postad 4 Juni , 2006 funkar på prima och b2b också? kommer bonushora där lite framöver nämligen. Citera
-ULLIZ- Postad 11 Juli , 2006 Rapport Postad 11 Juli , 2006 Hej Hur får man tag på programmet länken till det fungerar ju inte Citera
SaInT Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Ingen som har en fungerande länk till programmet? Använde det för några månader sedan men verkar ha försvunnit. Citera
eMz Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Vore trevligt om nån som har install filen kunde lägga upp det på en ftp eller något tillfället för sidan fungerar ej och jag har inte heller kvar filen. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 På Party Poker tar HHn slut när den är på 400/800-25 . Så jag ser alltså inte villken placering jag slutde på i vissa turneringar. någon som vet hur man får fram det? Citera
Klyka Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 Kommer inte in på siten. Nån mer som har problem med den? Bara party som stöds? Flejma gärna, jag skummade bara tråden. Citera
Recommended Posts