Iggan Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Hejsan! Nu när man har fyllt 18 vill man gärna börja spela med riktiga pengar på olika sidor. Men dum som jag var registrera jag mig med fel födelsedatum för att kunna spela playmoney/freerolls, detta var innan jag blev 18. Men nu vill man gärna lägga in pengar och ta ut om man vinner något. Jag undrar om mitt "felaktiga" födelsedatum kan vara något problem när jag kommer ta ut mina pengar från olika pokersidor? Jag är ju trots allt 18 men inte fyller 1 år efter än det jag skrev vid registreringen. Vad ska jag göra, skapa ett nytt konto(om det går ens), ringa supporten och be de ändra eller bara rent ut sagt skita i det för jag är 18. Det jag är rädd för om jag ringer supporten och ber de ändra min ålder är att jag har vunnit lite pengar på freerolls turneringar innan jag blev 18 år och då kanske de därför tar bort alla mina pengar jag har lagt in EFTER jag blev 18, bara för jag hade spelat freerolls turneringar innan. Vad borde jag göra? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Skrev du riktigt namn och adress osv och bara ändrade födelsedatumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jag tror det brukar vara okej att bara avsluta ditt playmoneykonto och starta ett nytt. Playmoneykonton brukar inte tas så himla allvarligt. Det skulle kunna vara värre om du satt in pengar på något skumt sätt. Är du orolig kan du ju alltid maila en anonym fråga till siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Skrev du riktigt namn och adress osv och bara ändrade födelsedatumet? Ja det gjorde jag, tyvärr. Jag tror det brukar vara okej att bara avsluta ditt playmoneykonto och starta ett nytt. Playmoneykonton brukar inte tas så himla allvarligt. Det skulle kunna vara värre om du satt in pengar på något skumt sätt. Är du orolig kan du ju alltid maila en anonym fråga till siten. Hur kan man avsluta sitt konto? Måste man kontakta supporten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Byt sajt bara...till någon annan i samma nätverk tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Ja det gjorde jag, tyvärr. Okej, jobbigt då om det är en sajt som inte ingår i nåt nätverk. Kan kanske gå att byta allt som går på det första kontot (typ adress osv) och sen regga ett riktigt, men dom borde ju iofs lägga märke till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Vilka sajter handlar det om - det finns ju många olika skin i samma nät, nåt måte du kunna hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Vilka sajter handlar det om - det finns ju många olika skin i samma nät, nåt måte du kunna hitta Har registrerat mig på FullTillt, PokerStars och Party Poker. Det är ju rätt stora och kända sidor som inte ingår i nätverk. Jag vill gärna spela på dessa sidor någon gång utan att behöva vara rädd för att mina pengar kommer åka. Men jag kanske förtjänar inte att spela på dessa sidor, men tanke på vilken idiot jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Har registrerat mig på FullTillt, PokerStars och Party Poker. Det är ju rätt stora och kända sidor som inte ingår i nätverk. Jag vill gärna spela på dessa sidor någon gång utan att behöva vara rädd för att mina pengar kommer åka. Men jag kanske förtjänar inte att spela på dessa sidor, men tanke på vilken idiot jag var. Jag hade samma problem på pokerstars, jag bara mailade supporten och sa som det var och de tog bort mitt gamla konto utan att tjafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jag hade samma problem på pokerstars, jag bara mailade supporten och sa som det var och de tog bort mitt gamla konto utan att tjafsa. Okej, ska göra samma sak nu på direkten, tack. Men hoppas de andra sidorna är lika vänliga som PokerStars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Fulltilt kryssar man väll bara i en ruta att man är minst 18 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts