Gå till innehåll

HenkeCFC startar DB och spelar super turbo sngs på FTP


HenkeCFC

Recommended Posts

Hallå !!!!!!

 

Tänkte dra igång en Dagbok (min första) syftet med den är att jag ska börja grinda lite mer och bygga br. Så vad ska jag grinda då?? Jo det blir till 99% NLH super turbo sngs på 3.8 $ nivån man börjar med 300 chips sen 15/30 nivån varar i 3 min (som vanliga turbo sngs på FTP)

 

 

 

 

BR $ 264.17 (Har 1.2k till som inte är på någon sida än)

 

Avatar Tomten

 

Nu kör vi :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bygger du ditt spel på tur, efter som du spelar super turbos med 300 i marker, är bara sååå lotto IMO. Varför inte börja splea vanliga sit and go och försöka utvecka ditt sple som ändå måste vara tanken med dagboken.

 

Mm mannen, börja spela vanliga sngs, är ju bara tur i super turbos IMO. Jag tycker du ska köra med så lång tid på varje nivå som möjligt, då blir det ceeeepeeeebra!

 

/BW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bygger du ditt spel på tur, efter som du spelar super turbos med 300 i marker, är bara sååå lotto IMO. Varför inte börja splea vanliga sit and go och försöka utvecka ditt sple som ändå måste vara tanken med dagboken. GL i vilket fall som helst

 

Mm mannen, börja spela vanliga sngs, är ju bara tur i super turbos IMO. Jag tycker du ska köra med så lång tid på varje nivå som möjligt, då blir det ceeeepeeeebra!

 

/BW

 

 

gör det eftersom

 

 

1. Det är lätt att spela många bord

 

2. För att jag tjänar mer i timmen mer bord kortare tid mer rakeback osv

 

3 En stor andledning att jag spelar sngs är att jag vill lära mig push spelet till perfektion och i en super turbo behöver jag inte vänta på det eftersom man börjar med 10 bbs.

 

blir ett kvällspass nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när blev du dryg? Skriver att det är min åsikt, eftersom IMO betyder det.

 

sry, vill bara vara tuff. Hur som helst ligger det inte någon sanning i något i ditt förra inlägg, även om det nu bara är dina "åsikter". Försöker bara säga det så inte Henke lyssnar och lägger ner med superturbos eftersom dom ju bara är sååå lotto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sry, vill bara vara tuff. Hur som helst ligger det inte någon sanning i något i ditt förra inlägg, även om det nu bara är dina "åsikter". Försöker bara säga det så inte Henke lyssnar och lägger ner med superturbos eftersom dom ju bara är sååå lotto.

 

Du är sjukt tuff. Btw så använde du dig av ett å för mkt i sååå, ska vara såå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är sjukt tuff. Btw så använde du dig av ett å för mkt i sååå, ska vara såå.

 

Bygger du ditt spel på tur, efter som du spelar super turbos med 300 i marker, är bara sååå lotto IMO. Varför inte börja splea vanliga sit and go och försöka utvecka ditt sple som ändå måste vara tanken med dagboken. GL i vilket fall som helst

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på 3.8 $ är de ju mycket fisk, Men det bästa med st sngs är ju att du kan spela många på kort tid och + bra på bonusar och rakeback och så. Testa dom vetja så får du se:-D

 

Så badrun som jag är så skulle de inte förvåna mig att jag fetbackar..

 

aja, jobba ska man göra med ;) fast en de är 3h kvar på skiftet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...