TheFool Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Någon som har en aning om vem det är som nickar enyoj på party? Han totalt dominerar ju 25/50 borden. Sitter för tillfället med $46k på ett bord, och det är inte första gången. Citera
pezdawg Postad 12 September , 2008 Rapport Postad 12 September , 2008 Ja e min polare. fr Umeå the home of the gamblers. Citera
TheFool Postad 12 September , 2008 Författare Rapport Postad 12 September , 2008 Hmm, okey. Kanske inte besvarade frågan så bra som jag hade hoppats, men jag får kanske vara nöjd? Inget illa ment, men har du bråttom i varje inlägg du skriver pezdawg? Eller du kanske bara hängde med taskigt när svenskaläraren gick igenom meningsbyggnad? Citera
pezdawg Postad 13 September , 2008 Rapport Postad 13 September , 2008 Hmm, okey. Kanske inte besvarade frågan så bra som jag hade hoppats, men jag får kanske vara nöjd? Inget illa ment, men har du bråttom i varje inlägg du skriver pezdawg? Eller du kanske bara hängde med taskigt när svenskaläraren gick igenom meningsbyggnad? *Ingen känd profil. *VG i svenska. *Kan ej ge ut alla personliga uppgifter. Citera
Katt3n Postad 13 September , 2008 Rapport Postad 13 September , 2008 Enjoy fast lite hobbydyslektiskt? Måste ju bara vara QoS ju Citera
Recommended Posts