railbird19 Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Insider information från Team Sweden så spelar alltså abcde (Othelloedit) på en $15,000 stejk från eisenhower, har han gulat själv eller? Får väll hoppas han vinner tillbaka endel av det han förlorat på EPT GL EDIT av Othello: Jag vet inte om tråden egentligen bryter mot någon regel, men jag har följande problem med den: 1 - Vi tillåter NoHend-tråden med liknande info, men det känns som att den här enbart är skapad för att förnedra en person 2 - En adress postades i tråden. Det är instaban på det. Detta, framförallt tvåan, gör att jag tvättar bort namnet från tråden. Många anmälde och jag låter den ligga kvar för att ni skall se upplösningen. Vi moddar kommer diskutera det här internt. Den generiska diskussionen om vi skall tillåta trådar av den här karaktären ("si och så är bust") kan vi ta i "Om Poker.se/PF-nu"-forumet. Det är en balansgång imho. Citera
Othello Postad 6 September , 2008 Rapport Postad 6 September , 2008 Defaultlåser i några min tills jag hunnit läsa. EDIT: Tråden kommer troligen ryka, skall göra lite modgrejer först bara för att kolla användarna som skrivit i den. EDIT2: Jag har inte kollat mailen ännu men stod verkligen en adress utskriven i tråden? EDIT3: Hur skall man svara på det om den är låst?, frågar Shahin (Shahin86 får man väl börja skriva numer nu när det finns två Shahin). Jag har inget bra svar där. EDIT4: Jag har nu två vitten på att en adress lades ut. Det är inte ok och kommer aldrig vara det. Låter tråden ligga kvar några minuter för att ge permban och ni skall hinna läsa det här inlägget, plockar sedan bort den till interna slaskforumet. EDIT5: Lämnar den här men utan reell info. Citera
Recommended Posts