DjLuppy Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Skulle boka Unibet Open Algarve nu men verkar vara fullt? Försöker leta upp flyg med men det går ju inte så bra.. Ni som bokat kan ju gärna droppa eran resväg eller resebyrå i dbn så att man kan få bokat i tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Får tyvärr utslag av ongame men iPoer funkar nog med, har 57% rb där tror jag. Är det inte mkt shortstacks på iPoker då? Var en del shortstacks när jag lirade på ipoker. Dock var regsen överlag rätt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Avslutar månaden idag, stannar på +$23,697. Ny rekordmånad igen! Låter kanske helt sjukt men just nu är jag lite bitter, droppade tokmycket sista 3-4 dagarna och slaskade bort ett rätt bra plus på 25/50 igår. Nästa månad ska det hårdsatsas! Fortsätt gärna droppa förslag om vart jag ska spela! iPoker va det några som föreslog, är det en bra idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 o du är bitter, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Avslutar månaden idag, stannar på +$23,697. Ny rekordmånad igen! Låter kanske helt sjukt men just nu är jag lite bitter, droppade tokmycket sista 3-4 dagarna och slaskade bort ett rätt bra plus på 25/50 igår. Nästa månad ska det hårdsatsas! Fortsätt gärna droppa förslag om vart jag ska spela! iPoker va det några som föreslog, är det en bra idé? Spelade iPoker nån vecka och måste nog säga att det är det tråkigaste nätverket ever, riktigt många multitablande supernits som spelar typ 12/10 osv osv. Gillar mer actionsajter som svs,ftp och ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Spelade iPoker nån vecka och måste nog säga att det är det tråkigaste nätverket ever, riktigt många multitablande supernits som spelar typ 12/10 osv osv. Gillar mer actionsajter som svs,ftp och ongame. Kallt, låter rätt tråkigt. Ni som grindar iPoker känner ni så också? Har probs med att välja site nu igen, ftp strular lite med insättningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 I-landsproblem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Spela antingen FTP, Stars, Party, Svs, Ongame, Ipoker, EVP, Cake, B2B, Boss, Prima eller Uni/lad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 SimbaPoker tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Party ftw! Jag vill veta hur värdet är där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Spela antingen FTP, Stars, Party, Svs, Ongame, Ipoker, EVP, Cake, B2B, Boss, Prima eller Uni/lad I-landsproblem SimbaPoker tycker jag Det kommer bli ännu jobbigare att välja nick sen! Misääääääär111!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Har valt site nu, kommer inte skriva här på ett litet tag. Kommer skriva här i April ist: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/54494-jgraskskaz-way-serious.html#post1218606 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts