Gå till innehåll

Klyka slutar som moderator


Klyka

Recommended Posts

Efter alldeles för mkt skit, så är det nu dags för mig att lägga av mig moderatorshatten. Detta beslut har jag fattat på egen hand, dock efter att önskemål om detta framförts av ett par andra i moderatorsgruppen, följt av en intern diskussion som jag själv initierade.

 

Jag fattar detta beslut av hänsyn till tre olika parter:

 

1) Mig själv. Det blir för mycket fokus på fel saker och forumet blir för mig ett negativt inslag i min vardag.

2) Forumet. Min moderering stryker inte folk medhårs, och det blir ofta diskussioner om just min moderering. Det är därför bäst för både medlemmarna och forumet som sådant om jag avgår.

3) Pokerförbundet. Att min moderering skapar upprörda känslor kan skada mig i min roll som förbundsrepresentant.

 

---

 

De som "råkat ut" för min moderering har förtjänat det, och jag ångrar inte det jag sagt i diskussioner med andra medlemmar. Utan moderatorshatten kan jag diskutera ännu mer fritt.

 

Så, då återstår bara för mig att tacka för den här tiden, samt önska våra eminenta tillträdande moderatorer TotalFarsa och PianoPer lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...