Gå till innehåll

REDHEADMARC & Gr8Value


REDHEADMARC

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har idag sett till att få igång trådlöst internet hemma och det är kanon skönt utan nätverkskablar överallt!

 

Så halvägs in i grind sessionen med en polare så är jag 1237 kr plus och jag registrerade mig just till 500+50 kr turneringen som börjar om 1min. Så är 687 kr plus vilket fall som helst.

 

Så skriver vad bankrullen ligger på efter Turneringen, Här ska klonkas!

 

MVH / Gr8Value

 

Edit: åker ut AQ på flop A-x-x emot JJ som träffar J på turn. BR: 8072 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du är på plus igen Gr8 =) Så du kan sluta whina på SvS! ;)

 

Har blivit väldigt lite spel på sista tiden. Det har varit väldigt mycket med skola, flytt och lite sånt men hoppas nu på att kunna hitta lite tidsluckor och kunna trycka in lite spel.

 

Ikväll hade jag iallafall lite tid att spela, ca. 250 händer blev det och med ett mycket fint resultat! :D600kr+

 

BR: 7635kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du är på plus igen Gr8 =) Så du kan sluta whina på SvS! ;)

 

Har blivit väldigt lite spel på sista tiden. Det har varit väldigt mycket med skola, flytt och lite sånt men hoppas nu på att kunna hitta lite tidsluckor och kunna trycka in lite spel.

 

Ikväll hade jag iallafall lite tid att spela, ca. 250 händer blev det och med ett mycket fint resultat! :D600kr+

 

BR: 7635kr

Dags o klaga igen. Losade mycket igår och gick på tilt. JJ emot 10 8, på låg flop o han drar efter hålstegen o träffar såklart.

Trodde jag losa 2,500kr igår men verkar som en del av pengarna ifrån bordet på svs var segt så trodde jag losa mer än jag gjorde.

Losade runt 1,120kr igår, Vilket iofs var mindre och det var ju skönt. Svs skiten fungerar inte för mig helt enkelt. Jag byter tillbaks till stabila Party Poker igen, Där har man ju i alla fall plussat bra i 2 år. 5000kr($700) åker in. =).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, skottade på 2,5/5kr och det gick till en början bra. Rullen steg till 8200kr, men sedan gick det åt helvete och jag tappade till 6650kr. Bara att börja om och nöta 1/2 igen, inget mer med det.

 

Lite regler och mål som ska följas framöver:

 

  • Inge mer skott! Har inga planer på att ta ut rullen, så det är ingen idé att stressa upp i nivå.
  • Att 17 okt (18års dagen) ha en rulle på 12,000kr ($2k) som jag då ska börja bonusjaga med.
  • Försöka att spela fyra bord samtidigt, blir en del överlappning med det får jag ta.
  • Vill för SH ha minst 30 inköp för att känna mig trygg, men för HU gärna 60! Därför 1/2 SH och 0,5/1 HU blir det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah, skottade på 2,5/5kr och det gick till en början bra. Rullen steg till 8200kr, men sedan gick det åt helvete och jag tappade till 6650kr. Bara att börja om och nöta 1/2 igen, inget mer med det.

 

Lite regler och mål som ska följas framöver:

 

  • Inge mer skott! Har inga planer på att ta ut rullen, så det är ingen idé att stressa upp i nivå.
  • Att 17 okt (18års dagen) ha en rulle på 12,000kr ($2k) som jag då ska börja bonusjaga med.
  • Försöka att spela fyra bord samtidigt, blir en del överlappning med det får jag ta.
  • Vill för SH ha minst 30 inköp för att känna mig trygg, men för HU gärna 60! Därför 1/2 SH och 0,5/1 HU blir det.

Tråkigt att du gick back en del men som sagt ta det lungt tills du känner dig bekväm. Bra med regler! Du kommer ta igen det på 0.5/1 - 1/2 enkelt. Gogogoo!!!!

 

En Polare har idag skickat lite sköna house/trance låtar som jag sitter o lyssnar på medan jag grindar. Sitter och lirar 4 bord SH NL$50. Går väldigt bra, är runt $100 plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabb uppdate innan sov dags.

Så har plussat $310 med 3-4bord NL50 6-mana grind senaste 2 dagarna.

 

18/9: +$175

19/9: +$135

 

Bankrullen är nu på: $1,000

 

MVH / Gr8Value

 

Braaaa däär :D Hittat känslan på PP igen? ;)

 

Spelade nyss en rekordsession :D

 

Nivå: 1/2 NLH SvS

Antal händer: 840st

Resultat: 1725kr

 

:D:D:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite mer inatt, med fortsatt fina siffror! :D

 

Nivå: 1/2kr NLHE SvS

Antal händer: X, spelade på fel dator

Resultat: +1250kr

 

Totalt igår, 3000kr+ på nl1/2kr, känns bra de :D

Massor av grattis! Du krossar ju 1/2. sjukt bra!

Keep it up!

 

Spelade en liten morgon session och fick positivt resultat.

Nu på eftermiddagen såg jag på Wanted med flickvännen på bio. Den var inte bra enligt mig då det inte var min typ av film, alldeles för överdriven.

 

Har inte uppdaterat på några dar så här har det gått:

 

18/9: +$175

19/9: +$135

20/9: -$30

21/9: +$128

Bankrullen är nu på: $1,075

 

Eftersom det är Söndag blir det Grind kväll/natt för mig så mer spel om några timmar.

 

MVH / Gr8Value

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massor av grattis! Du krossar ju 1/2. sjukt bra!

Keep it up!

 

Spelade en liten morgon session och fick positivt resultat.

Nu på eftermiddagen såg jag på Wanted med flickvännen på bio. Den var inte bra enligt mig då det inte var min typ av film, alldeles för överdriven.

 

Har inte uppdaterat på några dar så här har det gått:

 

18/9: +$175

19/9: +$135

20/9: -$30

21/9: +$128

Bankrullen är nu på: $1,075

 

Eftersom det är Söndag blir det Grind kväll/natt för mig så mer spel om några timmar.

 

MVH / Gr8Value

 

Haha, aa går rätt bra nu!

 

När det gick så sjukt bra kunde jag inte låta bli att skotta lite, trots att jag inte skulle. Nåväl, det gick bra de med! :)

 

Nivå: 2,5/5kr NLHE SvS

Antal händer: 600st

Resultat: 3310kr

 

Sumering av helgen:

 

Nivå: 1/2 NLHE, 2,5/5kr NLHE

Antal händer: Totalt 1850 - 600 händer på 2,5/5, ca 1250 händer på 1/2

Resultat: ~6000kr

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Målet för 17 okt på 12k är just nu avklarat, hoppas det håller =)

 

Kör hårt ikv, gr8!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, aa går rätt bra nu!

 

När det gick så sjukt bra kunde jag inte låta bli att skotta lite, trots att jag inte skulle. Nåväl, det gick bra de med! :)

 

Nivå: 2,5/5kr NLHE SvS

Antal händer: 600st

Resultat: 3310kr

 

Sumering av helgen:

 

Nivå: 1/2 NLHE, 2,5/5kr NLHE

Antal händer: Totalt 1850 - 600 händer på 2,5/5, ca 1250 händer på 1/2

Resultat: ~6000kr

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Målet för 17 okt på 12k är just nu avklarat, hoppas det håller =)

 

Kör hårt ikv, gr8!

NICEEE mannen, haha så skottarn i dig kom fram :D

Själv håller jag mig på NL$50, blir nog 1-2 turrar ikväll också eller ska försöka hinna med det i alla fall.

 

Alltså $0.25-$0.50 i svenska kr är hmm: 1,75/3,25kr typ? eller :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev lite skottning alldels för högt med riktigt bra resultat.

Riktigt skönt efter en dålig kväll igår. Blir nog $22-SnG grind nästa session.

 

18/9: +$175

19/9: +$135

20/9: -$30

21/9: -$137

22/9: +$2087

 

Bankrullen är nu på: $3025

 

Vad spelade du där? :shock:

 

dryga 2k upp på en session, inte dåligt med tanke på att det motsvarar 40 inköp på din normala nivå. Kan ju knappast varit nl100 du skottade på eller? Måste varit skott med hela rullen? Aja hur som helst. Grattis =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad spelade du där? :shock:

 

dryga 2k upp på en session, inte dåligt med tanke på att det motsvarar 40 inköp på din normala nivå. Kan ju knappast varit nl100 du skottade på eller? Måste varit skott med hela rullen? Aja hur som helst. Grattis =)

Man tackar!

Hehe, jo blev skott med hela rullen på $5/$10 (hehe, ni kan klaga nu men det gick ju bra! :-))

 

Ikväll blir det grind med en polare, blir antagligen en del $22or och kanske någon turre. Kommer bli nice!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köra lite turneringsspel ikväll.

 

21:00 - 200+20kr SH Deepstack (32 pers)

21:00 - 100+10kr (261 pers)

 

Gör en egen satellit också, lirar en 200+20kr sng 5-manna, cashar jag i den köper jag in till 500+50kr 22:00 också!

 

puss

 

edit: åkte som 8 i 220kr (5 betalda), åkte som 87 i 110kr, spelade ej 550kr. FAIL mao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...