eloket Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Typ /Antal /vinst /Inköp CG /899 händer /+$14 /(NL 20/NL 50) MTT />50 st /+$1304 /(0 - $20) SnG /34 st /-$23 /($5) Nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 Mer sick är väl att jag hunnit lira runt 150 golfrundor sedan 16 februari. vi vet vid det här laget att din passion är golf och inte poker men samtidigt så bryr vi oss inte. -45k~ gööödans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 1 September , 2008 Rapport Share Postad 1 September , 2008 vi vet vid det här laget att min passion är att bete mig som min kompis lillebror och inte poker men samtidigt så bryr ni er inte. -45k~ gööödans fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Guss Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Provade på SvS för första gången. Spelade några dagar vilket gav 1300 kr totalt på 1/2 NL. Timlön på cirka 70-85 kr/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Oklart, i fortsättningen blir det dock två händer och en sån här haha själv är jag back ca 20k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 4 September , 2008 Rapport Share Postad 4 September , 2008 Blev +30k SEK på extremt lite spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Blev +30k SEK på extremt lite spel. Vilka nivåer kör min herre nu förtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Drygt $18K totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Vilka nivåer kör min herre nu förtiden? Samma skit som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 Jerico full fortfarande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 5 September , 2008 Rapport Share Postad 5 September , 2008 +500k sek, back ungefär det med i September. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alea Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 ca +50K sek efter en veckas spel på svs, bästa hittills mycket turrar, lite cg sköna var att jag började på en hundralapp dock så drog jag till Italien veckan efter och brände allt så nu är det bara att börja om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 ca +50K sek efter en veckas spel på svs, bästa hittills mycket turrar, lite cg sköna var att jag började på en hundralapp dock så drog jag till Italien veckan efter och brände allt så nu är det bara att börja om "okej" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Ska du inte försöka få in lite mer händer? $9000 på spelet och $3000 i bonusar. NLFR200 "][/url] +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts