Gå till innehåll

Nivåskillnad


jaha81

Recommended Posts

Hej, för tillfället spelar jag framgångsrikt Texas NL med $100 inköp på party. Jag funderar på att gå upp i nivå, så det skulle vara intressant att få reda på hur stor skillnaden är på motståndet mellan $100 och $200. Gärna någon som spelar på party?

Mvh

 

 

Finns inget motstånd på party imo imo. Du märker ingen skillnad förens du lämnar NL4 bakom dig och siktar mot toppen. Allt handlar helt enkelt om att ha rulle som pallar swingsen. Klart, regsen på NL400 är aningen bättre än på NL100 men fiskarna är nog fan sämre så det jämnar ut sig.

 

Men som ovan postare, håll dig undan från NL40K imo imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar själv NL 200 på Party och motståndet är väl generellt inget vidare. De flesta regs är rätt stabila och gör mest standardspel. Sen finns det ju självklart en hel del riktiga nötter. Jämfört med NL100 är det väl något lösare, men du borde inte ha några större problem om du är framgångsrik på den nivån. Ge fan i att ta mina pengar dock :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inget motstånd på party imo imo. Du märker ingen skillnad förens du lämnar NL4 bakom dig och siktar mot toppen. Allt handlar helt enkelt om att ha rulle som pallar swingsen. Klart, regsen på NL400 är aningen bättre än på NL100 men fiskarna är nog fan sämre så det jämnar ut sig.

 

Men som ovan postare, håll dig undan från NL40K imo imo

 

Imo imo. Imo imo, men ändå imo imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...