Gå till innehåll

Hur spela på SB microlimit NL?


enklubba

Recommended Posts

Hur spelar man på SB?

Grindar microlimits och det går stabilt framåt.

Men har ett stort problem. Enligt PO så plussar jag på alla pos förutom på SB där jag gör ett grovt minusresultat.

 

Höjer 4-5*BB med AJo-76s och liknande. Sen skjuter ett eller två skott beroende på vem det är som synar.

Men att spela ur pos är inte min grej verkar det som. Vilka händer och hur spelar man dom med SB eller spelar man ens där på microlimit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur spelar man på SB?

Grindar microlimits och det går stabilt framåt.

Men har ett stort problem. Enligt PO så plussar jag på alla pos förutom på SB där jag gör ett grovt minusresultat.

 

Höjer 4-5*BB med AJo-76s och liknande. Sen skjuter ett eller två skott beroende på vem det är som synar.

Men att spela ur pos är inte min grej verkar det som. Vilka händer och hur spelar man dom med SB eller spelar man ens där på microlimit?

 

Skjut en gata. Förbättrar du ej . Check/fold . Mixa upp dit spel ser du att han synar från bb every time och du ej vinner en ända pot. Så vänta på bättre läge och se till att plocka allt av honom. Bara att mixa upp lite så kommer du nog se att det funkar perfekt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...