Gå till innehåll

Den lilla blå blippen har försvunnit!


Recommended Posts

thread_dot_hot.gif syns väl bara när man har läst det nya i den prenemunerade ämnet och sen går in i ett underforum/nya inlägg.

 

Och det gäller bara trådar som man fått en prenumeration genom att posta ett inlägg i, inte de som man valt att prenemunera på genom ämnesverktygsmenyn.

 

Men lol, här har alla tjatat om att det är "inlägg jag har skrivit i", inte "inlägg jag prenumererar på. Det är en jävla skillnad, inte så konstigt att man inte hittade det.

 

Nåväl, tänker inte ändra. För jag ställde om prenumerationerna så det passade er tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol, här har alla tjatat om att det är "inlägg jag har skrivit i", inte "inlägg jag prenumererar på. Det är en jävla skillnad, inte så konstigt att man inte hittade det.

 

Testade på 2+2 (ett forum där de tydligen inte har klåpare som sabbar bra features som funkar) och den blå blippen är på trådar som man har prenumeration på. Default inställning på detta forum är ju också att trådar man gör ett inlägg i får man en prenumeration på. En bra administrator borde ha haft koll på det.

 

Nåväl, tänker inte ändra. För jag ställde om prenumerationerna så det passade er tidigare.

 

Är man Sveriges största pokercommunity så antar jag att man inte behöver bry sig så mycket om vad användarna tycker, gör allt godtyckligt bara. Skillnad mot förut då man ansåg sig vara Sveriges bästa pokercommunity...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade på 2+2 (ett forum där de tydligen inte har klåpare som sabbar bra features som funkar) och den blå blippen är på trådar som man har prenumeration på. Default inställning på detta forum är ju också att trådar man gör ett inlägg i får man en prenumeration på. En bra administrator borde ha haft koll på det.

 

Är man Sveriges största pokercommunity så antar jag att man inte behöver bry sig så mycket om vad användarna tycker, gör allt godtyckligt bara. Skillnad mot förut då man ansåg sig vara Sveriges bästa pokercommunity...:roll:

 

Mmm, instämmer faktiskt. Nu funkar det inte heller att trycka F5...händer inget... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade på 2+2 (ett forum där de tydligen inte har klåpare som sabbar bra features som funkar) och den blå blippen är på trådar som man har prenumeration på. Default inställning på detta forum är ju också att trådar man gör ett inlägg i får man en prenumeration på. En bra administrator borde ha haft koll på det.
Jag har aldrig sagt att jag är en bra administratör. Nu är det ju så att ni först ville att prenumerationsfunktionen skulle ändras, och sedan blir ni upprörda för att det gjordes.

 

Det mesta går att ställa in, om man bara vet vad som efterfrågas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...