Gå till innehåll

xlars


xlars

Ska jag sätta in mer pengar på SvS?  

127 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska jag sätta in mer pengar på SvS?

    • Nej! Håll dig borta, de krossar dig.
    • Ja 500k direkt, krossa dem.
    • Ja 250k var försiktig spela nitty.
    • Ja släng in 100k och skotta.
    • Ja men spela inte högre än 25/50.


Recommended Posts

Hallå!

 

Dax för en ny pokerdagbok nu när jag fått en liten nytänding på SvS med djupstackspel, haft fantastiskt flyt och poker är kul igen. Kommer att spela 50/100 för det mesta.

 

Min sympati till er jag dragit ut det senaste...

 

Använder ingen PT eller liknande för tillfället, antar att en hel del av mina motståndare kommer läsa här så jag tänker vara lite försiktig med vilka händer jag lägger ut. Finns det fler db om högre nivåer på SvS så tipsa mig gärna om de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 166
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+500k SEK sen i Lördags den bästa ruschen jag haft på så kort tid. Känns bra nu :).

 

Gillar Himpan, inte för att han är dålig men för att han får fart på spelet så att man själv kan spela överaggro, nu hade han ju en hel del otur och blev lite passiv då och då pga det. Jag brukar bli det själv också när alla klonkar ut en...Vi hade allin preflop med AQ vs AQ 2ggr 200bb djupt, det är slaskigt men kul när man kan spela så. På ipoker får man ju folda AK emellanåt 100bb djupt sjukt tajt och tråkigt.

 

Nu ska jag iväg och träna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Berätta gärna lite mer om "Hackingen"! Hur vet du att du blivit utsatt etc!?

 

Lycka till med spelet!

 

Kan göra det vid ett senare tillfälle och tack.

 

intressant!

 

railar dig nu på 50-100, du verkar riktigt bra :)

 

Tackar!

 

Suttit och railat i en 20-30 minuter, sjukt intressant aggrospel du för. Ser ut som att du äger upp regsen rätt bra, få showdowns.

 

Jo det blev lite så nu, men efter att ha sett mina hitta nöten på river skills är det lätt att bli deppig och passiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör vi nog, vad nickar du om du vill säga det?

 

Håller nog det för mig själv tills vidare, men vi har nog haft några duster även om jag tror jag inte spelat jättemycket mot dig. Håller mest till på 25/50 men har sprungit hyffsat bra på 50/100 denna månad också.

 

Ligger ett par hundra plus mot dig enligt PT, men i stort sett break even. :-)

 

 

Lycka till iaf, och klonka inte för mkt mot mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan även tänka mig hjälpa över msn.

 

säkerhetstips till xlars: Lämna inte ut din msn till personer du inte känner. Om du har skrivit in din msn som mail-adress när du reggar dig på pokersajter så kan pokerkontona kapas om de lyckas kapa din msn. Det är också vanligt att logga in på din msn och lura dina kompisar att du vill låna pengar, så att de sätter in dem på hackarens konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säkerhetstips till xlars: Lämna inte ut din msn till personer du inte känner. Om du har skrivit in din msn som mail-adress när du reggar dig på pokersajter så kan pokerkontona kapas om de lyckas kapa din msn. Det är också vanligt att logga in på din msn och lura dina kompisar att du vill låna pengar, så att de sätter in dem på hackarens konto.

 

Att använda msnmailen till pokern är så korkat att jag antar att inga seriösa pokerspelare gör det. Om han nu råkat göra det är det ju bara att registrera en ny adress bara för tiden jag hjälper honom. Jag tänkte bara ge honom tips på vad han ska göra och hur han gör det. Programmen får han köpa eller ladda ner själv. Dessutom tänkte jag lämna ut telefonnummer och adress, mitt erbjudande är 100% seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart lite dåligt med uppdateringar här men haft ont om tid. Sen att jag körde ett 48h pass och spelade illa som fan (-200k). Folda AK hu jätteaggro spel bara för att jag tjatta med ett cricket fan, var ju autosyn. Han visa AQ också arghh.

Bah livstilt.

 

Nåja jobbat mig tillbaka även om jag inte orkat spela så mkt det sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gammal är du?

 

30.

 

Ligger ett par hundra plus mot dig enligt PT

 

Ditt svin. :)

 

Välkommen in i slakta himpan kriget! GL vid borden och ta det lungt med att 4beta 43s och försöka få bort en maskin :)

 

43s står säg hyfsat mot en maskin!

 

Vilka tycker du e jobbigast/svåraste regsen på NL10k svs?

 

Nitsen tills jag upptäcker dem. Finns en del som jag tycker är bra men jag har för lite erfarenhet för att uttala mig om det än.

 

 

Angående MSN så använder jag det knappt inte och de jag har kontakt med känner jag alla irl. Tjejen använder ju det flitigt dock och jag kan ju råka illa ut där när vi delar nätverk. Speciellt som hennes dator var den jag först upptäckte var hackad, illegal xp ej uppdaterad på 3 år ingen brandväg mm. Bara att kliva in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har man riggat upp PT också så man kan slänga upp lite handhistory, ska försöka hitta några där jag spelar riktigt illa :-P lär inte bli så svårt. Himpan har ju fått mig att hitta konstiga syner... Himpan regerar!

 

Kommer säkert några skrythänder med senare. Ska strax ut och spela, är lite underrullad så gula mig inte är ni snälla, tack. Hej så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...