rAilFISH Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 +38 mille. Nicket är outat. - 38 mille , fail.
villeb Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Är ni säkra på att benny nickar GramZ? Jag spelade mot en soetnews som spelade 5 bord idag. Var säker på att det var benny.
Crappy Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Visa lite hyffs och fason! Inget spekulerande i Bennys egen DB om hans nick, (om han själv inte vill förstås.)
rAilFISH Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 Är ni säkra på att benny nickar GramZ? Jag spelade mot en soetnews som spelade 5 bord idag. Var säker på att det var benny. Ne , han nickar inte GramZ. soetnews kan dock varit Benny , så som han uttrycker sig om brudar nittig är tight rail... Ahjo jag vet , men jag syftade på att han alltid påpekar att han ska vara mer nittig och jag har aldrig upplevt han som lös direkt så förstår inte riktigt vad han menar med att han ska tighta till sig då han i mina ögon redan är tight.
bigdwarf Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 jag tippar på Pokerjaevel? lite slaskig pre å limpar lite ibland..
Partyjack Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 jag tippar på Pokerjaevel? lite slaskig pre å limpar lite ibland.. Njaee.. Han har väl häckat runt på 5/10 ganska långt tillbaka i tiden vill jag minnas?
bigdwarf Postad 5 Maj , 2009 Rapport Postad 5 Maj , 2009 nu veeet jag fl0w! inte för att han är lös men
Benny_81 Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Visa lite hyffs och fason! Inget spekulerande i Bennys egen DB om hans nick, (om han själv inte vill förstås.) Det är förstås lite smickrande att 2-5 folket visar mig intresse Så de får väl spekulera bäst de vill. Men mitt nick lär röjas framöver och de som röjer det behöver ju i så fall inte skriva en avhandling om det. Jag känner hur som helst inte för att outa mig själv just nu. Av tidigare nämnda anledningar. Eller vänta nu... fan jag är avslöjad!
Jonsson Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Utan att outa ditt nick, vare dig jag skrev till igår på svs?
Benny_81 Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Utan att outa ditt nick, vare dig jag skrev till igår på svs? Det tror jag inte. Kan inte komma ihåg att du sagt ngt till mig och så har jag nästan slutat chatta sen jag klev upp till 2-5. Har nog med att försöka slå nivån.
Benny_81 Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 Kan man fråga om du gillar hårdrock? =) Nej, hårdrock är ingen större favorit. Men en del funkar väl. Lyssnar på det mesta av den "vanliga musiken". Olle Ljungström och "den norrländska präriens gudinna" har blivit en favorit på slutet. Vi hade lämnat Östersund På väg mot norr mot en lycklig stund Stog hon där Och hela bilen var kär Vi började titta under lugg Av vad som sas Hörde ingen ett dugg För hon var där Och hela bilen var kär Bland älgar och skog Våra hjärtan dom slog För den norrländska präriens gudinna Hennes ögon, vi log Och hon tog och hon tog Hon var den norrländska präriens gudinna Vi slog upp tältet vid en sjö En plats så vacker att man kunde dö Hennes blick när hon log Vi kunde aldrig få nog Bland älgar och skog Våra hjärtan dom slog För den norrländska präriens gudinna Hennes ögon, vi log Och hon tog och hon tog Hon var den norrländska präriens gudinna Ingen såg var hon var Inte ens bilen var kvar Bland älgar och skog Våra hjärtan dom slog För den norrländska präriens gudinna Hennes ögon, vi log Och hon tog och hon tog Hon var den norrländska präriens gudinna
Benny_81 Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2009 +1.517:- efter 317 givar. Fick sen telefon och blev avbruten. Ska äta och fixa lite saker. Har ingen lust att spela och känner för en hit and run. Men samtidigt inser jag att det inte blir några pengar om jag inte får in lite givar. Så jag får se hur det blir. Folk betalade bra som fasiken för mina nötter. Men jag lyckades också lägga ner två par på en farlig bräda och sparade därmed förhoppningsvis 250:- Sen hade jag AA och synade bara en bet pre(för första gången på evigheter som jag inte 3-bettar med AA). Fyra stycken med och jag torskade 500:- mot en triss. Skulle ha 3-bettat före floppen! Men sen svårt att släppa mot en så liten stack. För i nästa hand mot en annan spelare så släppte jag inte AA mot en sådan stack och vann istället hela hans stack på 500:-
Crappy Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 =)Olle Ljungström [/i] Haha, du och dina sötnosar, tom i favoritmusiken handlar texten om flickor
John_teh_Donk Postad 6 Maj , 2009 Rapport Postad 6 Maj , 2009 Du verkar ju plussa bra redan nu på 2/5 kr, ligger du plus hittills antar jag? Se till att få in lite teori med typ deucescracked eller så också, sen pokertracker eller HM!
Benny_81 Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Haha, du och dina sötnosar, tom i favoritmusiken handlar texten om flickor Ja Ibland längtar jag i hela kroppen efter närhet till vissa tjejer. En ganska härlig känsla Du verkar ju plussa bra redan nu på 2/5 kr, ligger du plus hittills antar jag? Jo, sen jag gick upp i torsdag så ligger jag +5644:- efter 5428 givar. Men för några veckor sedan tog jag ju ett "skott" och torskade 2k på 200 givar. Men det är ju ingenting egentligen att bygga några förutsägelser på. Efter 50.000 givar kanske man lättare kan säga något om hur man ligger till på nivån. Tills dess är det bara att kämpa på! Se till att få in lite teori med typ deucescracked eller så också, sen pokertracker eller HM! Mm, har kontaktat killen jag köpte min gamla dator av på universitetet. Han hade en AMD XP2500 med 3GB DDR för 1200:- Tror jag ska köpa den om den var till salu. Det var lite osäkert. Med den går det lättare att köra HM eller PT. Och ja, jag borde verkligen ta tag i teorin. ..... Onsdagens spel: 1987 givar, +1089:- Träning: 24 minuter löpning. Börjar känna mig bekvämmare på nivån. Hade tidigare svårt att torska 1,5 inköp utan att tappa fattningen. Eller vinna stort. Men nu nöter jag på mer och mer. Har lättare att släppa händer i stora potter osv. Känns verkligen som det finns pengar att göra! Jag har jobbat väldigt mycket med den psykologiska aspekten av spelet. Den typ av psykologi som handlar om att klara av att torska stort utan att tappa fattningen, att klara av att spela bra trots att det känns segt, att inte skotta, att spela på en nivå som rullen klarar av, osv. Jag har blivit oerhört mycket bättre på den där typen av frågor. Snart kanske jag är riktigt, riktigt bra på sådant. Tex funderar jag inte ens på att skotta och har inte gjort det på månader. Tidigare började jag nästan skotta direkt jag backat några inköp. Om jag blir så bra jag vill bli på den psykologiska biten av spelet så kommer jag att skifta fokus i dagboken från psykologi till teori. Det borde göra att mitt teoretiska kunnande skulle kunna explodera. Och det skulle kunna vara verkligt bra för min förmåga att vinna pengar. .... Nåväl, läxan tills nästa pass är förstås tålamod, tålamod, tålamod. Släppa många händer när folk trebettar, försöka trebetta själv från position och förstås ibland lägga ner bra händer i stora potter.
Benny_81 Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 -201:- efter dagens första 1.000 givar. Kämpar på. Vet inte om jag kunde ha spelat så mycket bättre. Har börjat 3-betta mer från position och det känns som att det kan lyfta mitt spel ordentligt om jag blir bra på det. Börjar bli mer och mer bekvämt på nivån. Mat, dusch och sen ska jag och se på film med en söt tjej. Är inte så intresserad av henne men det är smickrande att hon verkar gilla mig och dessutom skulle det vara kul att bli kompis med henne. Får se om det blir någon grind efteråt. Sov bara 3-4 timmar i natt så jag är nog ganska nöjd om jag håller mig vaken under filmen. .... Btw fyllde år här om dagen och en sötnos gratulerade mig(vet inte när hon fått reda på när jag fyller år) och då passade en annan sötnos på att fråga hur gammal jag var. Hon blev paff. Och läraren som inte ens var med i samtalet kändes sig tvungen att ge uttryck för sin förvåning. De tyckte jag såg så ung ut i förhållande till min verkliga ålder. Jag har inget behov av att se äldre eller yngre ut. Men de verkade mena att det var en komplimang att se yngre ut. Så det var ju kul
Benny_81 Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Kommer inte att orka spela något mer. För trött. Först film med den där tjejen, sen sova. Edit: Blev lite till spel.
Benny_81 Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Torsdagens spel: 1982 givar, -1040:- Kände ett ansvar att spela mer. Tyvärr tog jag det inte. Började jaga. Bara att tighta till sig tills imorgon. En positiv grej är förstås att jag inte tiltade eller tänkte på att börja skotta. Men överlag var det svårt för mig att vinna något idag. Men jag behövde inte ha förlorat så mycket.
Jonsson Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 1 inköp är ju standard att man förlorar första 50 händerna. Så din förlust idag är inte mycket alls . Bara på det imorn igen och ta tillbaka inköpet och mer!!
Benny_81 Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 1 inköp är ju standard att man förlorar första 50 händerna. Så din förlust idag är inte mycket alls . Bara på det imorn igen och ta tillbaka inköpet och mer!! Det håller jag verkligen med om! Ibland känns det som att det är någon slags regel att man ska börja med att förlora ett inköp eller så Ser fram emot två tusen givar idag. Gäller att spela bra för jag har inte 5.000 givar på mig att ordna till misstag. Utan bara 2000. ..... Rörande tjejen jag var ute med igår. Rätt trevligt må jag säga. Hon bjöd mig på öl och är faktiskt rätt sexig på sitt sätt(typ 175 cm lång och slank). Sen så spanande en vrålsnygging in mig. Så det var en ganska lyckad kväll.
Benny_81 Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 +2,1k på de första 1000 givarna. Började med att tappa ett inköp. Gnuggade dock bara på och det slutade bra. Har börjat 3-betta mycket mer från position och det är riktigt härligt när man på så sätt dominerar ett bord. Än om det är pengarna som räknas i slutändan när det kommer till poker(som jag ser det) så är det skönt att vinna på ett på ett sätt som innefattar att man är svår att möta. Pengar och det hänger ju förstås ihop. Men inte alltid nödvändigtvis. Nåja, ska inte sväva iväg för mycket nu. Jag vann en pott på 2,1k med AA mot KK. Kunde nästan lika gärna varit jag som satt på KK. Så det är tålamod som gäller tills nästa pass!
Recommended Posts