MacDaddy Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Har problem med att ögonen blir torra och börjar brännas lite smått när jag har linser. Kollat upp lite återfuktningsprodukter här: http://www.shopping4net.se/Kontaktlinser/Oegondroppar.htm -Systane har jag testat vilket funka ok men inte bra. Någon som testat övriga två? Funderar också på något som heter drop-it på apoteket vilket ska va koksalt. Citera
Supertequila Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Har problem med att ögonen blir torra och börjar brännas lite smått när jag har linser.Kollat upp lite återfuktningsprodukter här: http://www.shopping4net.se/Kontaktlinser/Oegondroppar.htm -Systane har jag testat vilket funka ok men inte bra. Någon som testat övriga två? Funderar också på något som heter drop-it på apoteket vilket ska va koksalt. Byt till andra linstyper. Vissa linstyper är helt värdelösa när det gäller sånt. Citera
MacDaddy Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Byt till andra linstyper. Vissa linstyper är helt värdelösa när det gäller sånt. JAg har redan dygnetruntlinser vilka ska va bäst när det gäller sådant men det räcker inte. Citera
CopShootCop Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Använder du dina linser dygnet runt? Citera
Supertequila Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Kanske läge att testa månadslinser då. Jag kör månadslinser o har inga problem med torrhet lr sveda. Citera
MacDaddy Postad 26 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Använder du dina linser dygnet runt? nej, men kört månadslinser länge tidigare. Citera
Matfrid Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 Använder du dina linser dygnet runt? Inga linser ska väl användas mer än 10 timmar? Månadslinser innebär väl bara att man inte slänger dom utan tvättar dom? Det är iallafall mitt intryck, skaffade dagslinser för några år sedan men använder dom aldrig. Citera
PinkFloyd Postad 26 Augusti , 2008 Rapport Postad 26 Augusti , 2008 är det lugnt att använda linsvätskan som desinfekterande ögondroppar? om man har fått ögoninflammation och inte har något annat hemma t ex Citera
PinkFloyd Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 komigen jag satte en panna i ögonloben när syran peakade, det blev infekterat nu är ganska skutta lite björn? Citera
CopShootCop Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Inga linser ska väl användas mer än 10 timmar? Månadslinser innebär väl bara att man inte slänger dom utan tvättar dom? Det är iallafall mitt intryck, skaffade dagslinser för några år sedan men använder dom aldrig. Tror det finns linser som man kan sova med. Aldrig provat och det lär ju inte vara särskilt bra ifall man har problem med torrhet. PinkFloyd WTF?! Citera
eurythmech Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 komigen jag satte en panna i ögonloben när syran peakade, det blev infekterat nu är ganska skutta lite björn? Vad i HELVETE? Citera
CopShootCop Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Finns väl bättre saker att göra när "syran peakar" än att surfa på pokerforum. Citera
lolzor Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Jag må vara ung och dum, men vad fan snackar ni om? Peaka? Panna? Kan någon översätta? Citera
PinkFloyd Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 varför blev alla så bajsnödiga? Citera
PinkFloyd Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 ödiga ödiga öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööödigadödiga ödödligöööööödödligöööööööönödigööööbajs Citera
Zarec Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Postad 27 Augusti , 2008 Laseroperation är nöten. inte om man har så dålig syn som jag har, då får man operera in linser i ögonen istället BTW: Endagarslinser e nice, slipper tvätta, plus håller bra (värt om man sportar oxå, tappar man en lins är det bara ta en ny) Citera
Recommended Posts