Bubblan Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2008 Alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men fyfan såna totalt efterblivna jävla IDIOTER som spelar SnG!!! Dom kan ju för fan ingenting om bubbelspel eller liknande. Synar ner all in på bubblan med 22, 33 och 44. Vad fan tror dom jävla dumjävlaskallarna? Att man har tryckt med en SÄMRE hand? SERIÖST?!?!?! Jag har ALDRIG sämre än 44 när jag dunkar. Dom har tur dom gånger dom har 50/50 och då har dom fortfarande gjort en så in i helvete uppåt väggarna värdelös syn!! FYFAN!!! Inte en jävla gång tar man sej förbi retardsen på bubblan. Synmaskinerna hittar ju inte folden med en jävla hand för helvete, och det medan blinds fortfarande inte är skrämmande höga så att dom är tvungna att gambla. Fyfan så jävla TRÖTT jag blir. Man måste fanimej införa en regel där man kan ge en spelare rött kort och ta han från bordet om denne gör en alldeles för idiotisk syn. Det är ju för fan sanslöst hur idiotiskt folk spelar och alltid har dom sin jävla river-2-outare! Fan jag önskar det var på riktigt det som en spelare en gång sa: "Vote me for president and I will execute all the donkeys and their families!" Så känner man i alla fall när efterblivenhet slår en gång på gång vissa dagar. Fan jag har spelat gudomligt idag, verkligen gudomligt. Men vad fan har jag för det? Fyra inköp back på 14 spelade. Med lite rättvisa hade det vart MINST 10 inköp plus. Fan vad jag HATAR variansen!!! Jag har ju för helvete haft sjukt motflyt konstant sen jag började på Ongame. Fan så tiltande. Har någon ett lager handgranater som man kan få köra upp i arslet på nån efterbliven synare?? GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 17 September , 2008 Rapport Share Postad 17 September , 2008 Vad bråkar du om? 4 inköp på 14 games. Jag tappade 10 på 15 st idag, 10 på 15 igår... Jag håller med btw... död åt alla idioter... eller nää, då skulle det inte va så lätt att vinna pengar i SNG... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 17 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2008 Vad bråkar du om? 4 inköp på 14 games. Jag tappade 10 på 15 st idag, 10 på 15 igår... Jag håller med btw... död åt alla idioter... eller nää, då skulle det inte va så lätt att vinna pengar i SNG... Ja, men jag lirar $10 så det är ju pinsamt! Jävligt tröttsamt att tappa chiplead eller nära på i sex raka mot pappskallar som synar ner med K5 tex och ryka på bubblan... Skulle vara lättare att vinna om folk var för tighta istället, då hade man ju kunnat köra över dom lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 18 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2008 Jag är troligen i mitt livs värsta bubbeldownswing. Jag är i princip alltid massiv chippe när bubblan startar men lyckas på dom mest spektakulära sätten torska allt i en massa coinflips och 70/30 och åka ut. Suck. Var ungefär 30 games sen jag vann en SnG senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 20 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 20 September , 2008 Äntligen lite medvind. Helgen har vart riktigt fin pokermässigt. Har bara lirat 20 games och där lär det stanna. Har plussat 13,5 inköp och känner att jag verkligen har anpassat spelet för 10-handed nu. Jag kommer nog inte att uppnå mitt ganska höga mål när det gäller ROI, men eftersom jag redan har spelat betydligt mer än mitt mål med antalet spelade SnGs var så kanske jag uppnår mitt mål på +$400 (exklusive bonus). Just nu ligger jag en bit över +$300 och det är ju en del kvar av månaden. Jag har vart på bubblan 13 gånger i helgen och bara bubblat en av gångerna och det var en lite sur beat där jag ställde efter floppen med toppar och fick syn av sämre toppar som drog in sin 3-outare. Nu hoppas jag att jag inte blir jinxad pga att jag skrev detta inlägg som alltid brukar ske och jag ska göra allt för att spela lika bra som jag har gjort dom senaste 100 gamesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2008 Idag hade jag en till bra dag med tio spelade och ITM i sex av dom. Tålamodet var på topp, mina bra händer fick oftast stå och jag vann ovanligt många flips. Enda rätt sura potten var rätt tidigt i en då jag reraisade en snubbe då jag hade AA och vi hamnade all in, han hade KK och floppen kom med resten av kungarna Men allt som allt +$90 idag på tio spelade $10 är mer än godkänt. Dagens resultat innebar dessutom att jag uppnådde månadens mål när det gäller plusresultat. Målet var +$400 och då jag vann den sista jag spelade ligger jag +$413 så nu tar jag pokersemester resten av månaden Här kommer en sammanställning av månaden. Jag började ju med 6-handed turbo på iPoker och avslutade med 10-handed regular på Ongame. 6-handed Spelade: 76 (74 x $10+1, 2 x $5+0,50) Placeringar: 1. 12 st 2. 23 st 3. 17 st 4. 13 st 5. 7 st 6. 4 st 10-handed Spelade: 162 (Alla $10+1) Placeringar: 1. 20 st 2. 20 st 3. 26 st 4. 17 st 5. 17 st 6. 17 st 7. 11 st 8. 12 st 9. 12 st 10.10 st Total omsättning: $2607 Resultat: +$413 ROI: ~15,8% Bonus: $70 Uttag: $227 Tar ut 50% av vinsten plus 30% av bonusen. ($413 x 0,5 ~ $206) + ($70 x 0,3 = $21) = $227 Jag är väl ganska nöjd med månaden överlag trots att jag inte uppnådde mitt mål med 25% ROI. Men det får jag skylla på omställningen där jag gick från 6-handed turbo till 10-handed regular. Det gick bra första fem gamesen men sen droppade jag 23 inköp på dom 37 kommande så efter det har jag gått riktigt bra. Lite missnöjd med mitt HU-spel men det blev åtminstone bättre nu på slutet. Det ska bli skönt att få vila pokerskallen i en dryg vecka nu. Det behövs, nu kan jag koncentrera mej på annat som till exempel diskberget jag har i köket Det blir att fortsätta på $10-nivån i minst en månad till. Jag har inte bråttom upp och det är skönt att spela på en nivå där jag känner mej riktigt trygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Ny månad och nya tag. Har varit skönt med en dryg veckas pokerpaus sen jag uppfyllde förra månadens mål. Även om jag har haft lite lätt pokerabstinens vissa dagar Den här månaden räknar jag med ungefär lika mycket spel som förra månaden och målen blir liknande fast jag utökar resultatmålet lite. Målen är som följande: 200 spel på $10+1-nivån 10-handed regular, siktar på 25% ROI och ett plusresultat på runt $500 utan bonus. Jag har även börjat med andra mål här i livet och det är att komma igång med träningen igen och gå ner lite i vikt. Är väl inte direkt överviktig och ser inte fet ut med kläder på men jag vill komma i den form jag var i under lumpen för några år sen igen och senaste årens soffpotatis-livsstil har inte direkt ökat mitt välbefinnande. Jag väger 79 kg i dagsläget på mina 176 cm och delmål ett är att gå ner till 75 pannor till jul och delmål två är att väga 70-72 pannor i mycket bra form till sommaren. Jag har redan börjat med långa promenader och går 45-60 minuter nästan dagligen utöver promenaden till och från jobbet som blir på totalt ca 45 minuter. Konditionsträning börjar jag med så småning om men vill lägga grunden med promenader då jag har så kass kondis att det är rent obehagligt med tyngre ansträngning. Efter körtelfebern jag hade för några årsen var jag sjuk i ett år och det tog alla mina muskler och kondition och jag har aldrig kommit igång med träningen efter det så nu är det fanimej dags! Jag har nyligen börjat lyssna på lite äldre musik från 70- och 80-talet och jävlar så bra en del låtar är. Helt sjukt, varför görs inte sån musik idag? Och i så fall, var fan är den? Jag snackar om låtar som: Kansas - Carry on wayward son Kansas - Dust in the wind Kansas - The pinnacle (Live (Klart mer känsla och kraft i sången live gentemot albuminspelningen) Kansas - Child of innocence Kansas - The wall Kansas - Icarus - Borne on wings of steel Boston - More than a feeling Boston - Amanda Boston - Don't look back Boston - Smokin' Freddie Mercury - Love kills (Rocks remix (bästa versionen)) Queen - Don't stop me now Queen - I want it all Queen - Princes of the universe Och massa andra med Queen, dom har jag iofs lyssnat ganska mycket på tidigare också. Har någon förslag på andra band och låtar inom samma genre från denna tid så kom gärna med tips för det är musik jag verkligen diggar! Jag har hunnit lira lite SnGs idag med hyfsat resultat. Tre inköp plus på 14 spelade trots att jag slarvade bort några fina stackar när det började dra ihop sej i ett antal. Dagens flax/prestation var när jag i ena turren torskade en all in och hade 95 chips kvar på bubblan med blinds 100/200 och lyckades dubbla ett gäng gånger för att sen komma tillbaka och vinna hela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 20 spelade hittills idag och en ROI på 22% trots att jag har blivit våldtagen alldeles för ofta i dom stora potterna och slarvade bort ett par tidigt med dumt spel. Bara att trumma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 20 spelade hittills idag och en ROI på 22% trots att jag har blivit våldtagen alldeles för ofta i dom stora potterna och slarvade bort ett par tidigt med dumt spel. Bara att trumma på. Jobba på! Ordet våldtagen brukar jag också använda, känns mycket bättre då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Jobba på! Ordet våldtagen brukar jag också använda, känns mycket bättre då =) Hehe sant! Dagens jobbigaste våldtäkt var med AA vs A2 off all in pre och han stänkte in en runner runner stege Näst jobbigast var KK vs 66 all in efter floppen 45J rainbow där han synade och drog runner runner stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 1 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Svängigt värre idag. Nu får det räcka för dagen. Började bra men sen hade jag ett par riktiga piss-set där jag hade otur och slarvade som fan vilket ledde till att jag kastade bort en stor chiplead just före bubblan samt att jag tappade en stor chiplead och åkte på tredje plats. Utöver det prenumererade jag ett tag på platserna 7-10. Inför sista setet låg jag så $10 back för dagen men avslutning med två segrar och en andraplats räddade dagen och jag slutade $74,80 plus (34x$10+1 Sng och en $1+0,20 mtt turbo där jag rök i femte handen med AKs mot A10o som rivrade en hålstege). Helt okej resultat men jag är rätt förbannad på mej själv för att ha slarvat bort en handfull riktigt bra lägen där jag har hade fina stackar. Nu ska jag ta en långpromenad och sen ska jag se några avsnitt Seinfeld innan det är dags att sova. Har en tung vecka med sju raka arbetsdagar framför mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 2 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2008 Jag är gräsänkling fram till på söndag då bruden är på annan ort och ska fira sin morsa och morfar som fyller 50 respektive 80 år i helgen. Då gäller det att passa på att spela. Jag har just avslutat en riktigt stabil session. Lirade åtta SnGs och kom top4 i alla. Bubblade dock i tre men ITM i 5/8 är riktigt bra och resultatet överlag också med så pass höga placeringar i alla. Lite synd att jag bara vann en av dom, men inte mycket att göra när jag torskade en all in med 55/45 i chips med AK mot A5 i ena och liknande i en annan HU. Men resultatet $62 plus på åtta lir är naturligtvis bra på den nivå jag spelar nu. Det ser lovande ut med månadens mål. Men mycket kan så klart hända! Nu blir det en promenad och sen lite Seinfeld som gonatt-saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 3 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2008 Har jobbat två dagar nu av "jobbiga veckan" som består av sju raka arbetsdagar. Tungt, men även det ska man väl förhoppningsvis överleva. Ett skratt förlänger livet sägs det ju och ikväll borde jag ha förlängt mitt liv en del. Var nämligen på Kulturens hus här i Luleå för att kolla på stand up med Özz Nujen, Soran Ismail, Måns Möller och Björn Gustavsson. I den ordningen. Riktigt skoj med såna tillställningar. Björn drog förstås ner mest jubel och fjortisvrål. Özz öppnade stenhårt och var sjukt rolig, Soran var lugnare och hade en del bra material men inte riktigt lika bra som Özz. Måns Möller var den som förvånade mest. Han var svinrolig! Jag har nästan aldrig skrattat åt något han har sagt förr, men stand up live var skit bra och då är det ju ingen tv-censur som kan förstöra en massa av det råare materialet. Björn Gustavsson var faktiskt minst rolig av dom fyra även om han fick mej och polarna att garva ett par gånger. Men jag har faktiskt aldrig riktigt fastnat för honom, tycker han är överskattad. Jag visste att Özz var king och Måns växte mycket i mina ögon. Soran hade jag förväntat mej lite mer av, men han kan nog bli riktigt bra om några år. Allt som allt en riktigt rolig tillställning, men den roligaste jag har sett är nog Ronny Eriksson i julas. Hans pite-dialekt gör nog mycket där Spelmässigt lirade jag bara sex games ikväll. Började med ett set med fyra bord och det gick bedrövligt. Pokergudarna pissade på mej mest hela tiden. Ut som åttonde man i två efter mer eller mindre sura beats. I en annan låg jag riktigt bra till men tiltade lite och kastade bort allt och rök på femte plats. I den sista hamnade jag tidigt i dåligt läge markermässigt och väntade bara på en hand eller läge att stoppa in. Det kom inte förrän jag hade drygt 500 kvar och blindsen var på 75/150. Jag dubblade med A3 mot QJ. Ett par händer senare fck jag K10 på SB och fold till mej, så jag stoppade in och BB blixtsynade med A10. Två kungar på bordet räddade mej där och jag hade drygt 2K i stacken. Sen var det raka vägen mot seger där. Jag hade dock tappat sugen efter torskarna i dom andra och orkade bara med två bord till. Där blev det en sur bubbla och en HU där jag fick en coinflip med jämna stackar och ledde till riverkortet som gjorde att jag slutade tvåa. Spelmässigt är jag nöjd med kvällen. Dumt spelat i en men i resten fick jag in degen som ganska stor favorit och det enda jag inte kan vara nöjd med är resultatet på drygt ett inköp plus. Men man kan ju inte alltid ha flytet på sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Bara fyra dagar kvar av "jobbiga veckan" nu. Skönt. Även skönt att jag har sovmorgon imorgon. Efter jobbet idag blev det en grandiosa-pizza och en burn och sen var det dags att lira SnGs. Behövde spela 10 till för att cleara en $100 bonus. Så det blev att slänga upp fyra bord och fylla på om jag åkte ut. Det gick ganska snabbt i ena då jag först torskade en stor pott och var nere på drygt 1K. Handen efter får jag AK på cut off och en raisar till 120 i rätt tidig pos. Jag tänkte att om jag ställer kan han nog syna med en svagare hand än min för att han tror att jag är tiltad från potten innan. Dunk - all in och blixtsyn av Fi som mycket riktigt synade med AQo. Men vad gjorde det när AQx kom på floppen. Så var det över. På ett annat bord floppar jag mellan set med 6or på en 2-6-10 bräda på tredje blindnivån i en 5-vägspott. Försten in betar 80% av pott och jag ställer. Fi blixtsynar och givetvis har han 1010. I en annan har jag en fin stack på ca 6,5K när vi är fem kvar, chiptvåan sitter med typ 4,8K resten har bara runt 1K var. Jag plockar upp QQ på knappen och chiptvåan höjer till 600 (blinds 100/200). Jag ställer och fi steker. Synar till sist med 1010 dumt nog och mina damer håller. Sen är det promenad mot segern. Trots att det var mycket motvind så lyckades jag ta mej ITM i 5/10 (2-1-2) och slutade kvällen på +$60. Ett helt okej resultat på $10-nivån och så kom ju bonusen. Fortsätter det så här är det snart dags för att börja på $20+2-nivån. Efter liret försökte jag aktivera Bonus Vendor via Redkings sida som äntligen har kommit upp igen. Redkings representant på forumet berättade tidigare att allt som behövs för den bonusen är 1000 PP och jag har 1101 PP på mitt konto, men när jag skulle aktivera stod det bara att jag inte har tillräckligt många PP. Så nu verkar det kunna bli paus från pokern några dagar. Har skickat mejl till Redkings och PM till deras representant här på forumet och bett dom lägga upp en bonus på mitt konto. Inget svar ännu, får se när det kommer eller när det går att aktivera via hemsidan. Jag tänker inte spela en SnG förrän jag har en bonus att spela mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Efter jobbet idag blev det en grandiosa-pizza och en burn och sen var det dags att lira SnGs. Sluta fresta mig, åt upp min sista grandiosa tidigare idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 4 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 Sluta fresta mig, åt upp min sista grandiosa tidigare idag Hehe, är väl bara att köpa fler Fast det finns ju sundare mat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 4 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2008 vilken site o bonus kör du nu? Kör Redkings. Hade depositbonus på $50+$100, fick $50 dirr och sen $100 till när jag hade rejkat $220. Lär inte kunna aktivera ny bonus förrän om två dygn där igen dock. Snackade live med deras support. Mycket uppdateringar kvar av sidan innan allt funkar som det ska igen. Jag får kanske nöja mej med en 10x bonus i början då jag lirar så pass lågt nu. Men snart är jag på $20+2-nivån och då ska jag väl kunna rejka lite mer och borde väl kunna kvalificera mej för en 8x bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 5 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2008 Wow! Sjukt set jag spelade nyss! Kunde inte hålla mej från pokern ikväll då jag hade en bra känsla. Trots att jag inte har någon bonus på Redkings just nu så drog jag upp ett set med fyra bord 10-handed regular $10+1 på Ongame. Hade bra kortsnitt och trots att jag i mitten av ena torskade en fetpott med KK vs AQo all in pre flop så hamnade jag HU i alla fyra. Vann tre av dom och det är troligen det bästa set jag nånsin har spelat på 10-handed. Visst har jag vunnit tre i rad förr men det har vart uppdelat på två set då och placeringarna runt om har inte vart lika bra. $136 plus på fyra spelade $10 SnG är inte alls illa. Månaden har börjat riktigt bra, har fått igen mycket där jag hade oflyt i september. Kan bara hoppas att det håller i sej nu. Spelmässigt är jag i toppform nu och så länge "motriggen" håller sej borta ska jag nog kunna fortsätta att göra fina resultat Tips på bra låt när man grindar med ett tema som passar bra in: Kansas - Play the game tonight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 9 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2008 Mitt mål denna månad är 200 spelade SnGs på $10+1-nivån. Hittills har jag hunnit lira 100 och det har börjat bra. Dock hade jag en riktig pissdag idag då jag gick exakt +-0 på 30 spelade. Inför dagen hade jag en ROI på 57% och efter alla dåliga resultat är jag nu nere på 40% som givetvis är riktigt bra det med. Inte mycket jag har kunnat göra idag då herr varians har våldagit mej gång på gång och dom allra flesta gångerna jag åkte ut hade jag klart bättre hand än motståndaren. Jag är ändå rätt nöjd med breakeven trots alla sura utdragningar och nöjd med att jag inte började spela tiltat bara för att jag aldrig vann en 75-80%are all in preflop där ett tag. En av dom mest irriterande bubblingarna var en hand då jag hade 2,7K i stacken och blindsen var 200/400. CL limpade för 400 och jag kände att han var svag så jag ställde med KJs från knappen. Han synade med K6o och träffade sexan. Den var inte så irriterande för att jag hade 75% att vinna utan för att han synar all in så jävla idiotiskt med K6 på bubblan utan några som helst odds för synen och blev belönad för det. Han hade legat sist och fått BB nästa om han hade torskat. Riktigt korkad syn. Där skulle jag ha haft 3,7K och fått se nästa hand. Ska man in och gruffa med K6o på bubblan ska det definitivt inte vara med en syn på en all in, då ska man höja själv imo. Höjer man kan andra folda och man kan komma undan om floppen är åt helvete ifall någon har synat. Men syn är såååå EV-. Naturligtvis vill man ha syn av K6o när man har KJs men igår var en dag då jag förlorade dom allra flesta såna potter och det just på bubblan och det var en av dom senare så den var riktigt irriterande. Dagen har i alla fall bjudit på en positiv sak. Det var när jag på plats i Coop Arena fick se Luleå Hockey slakta Frölunda med 8-2 efter att ha gjort sju powerplay-mål och sex mål i sista perioden. Snacka om viktig seger! Här är resultaten såhär långt denna månad. Spelade: 100 st (Mål: 200 st) Placeringar: 1. 18 st 2. 12 st 3. 14 st 4. 12 st 5. 7 st 6. 11 st 7. 5 st 8. 12 st 9. 7 st 10.2 st Resultat: +$440 (Mål: +$500) ROI: 40% (Mål: 25%) Bonus: $100 Totalt: +$540 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Jag är inne i ett härligt stim just nu. Har spelat 67% av dom SnGs jag har som mål denna månad och är redan $195 över målet. Det har alltså gått riktigt bra den här månaden. Just nu ligger jag på 47% ROI efter 134 spelade på $10+1-nivån, målet är 25% ROI. Även fast jag har korttorka och stundtals blir utdragen alldeles för ofta så väger jag upp det med att vinna ett par varje session. Jag spelar verkligen mitt A-game just nu och i princip varenda beslut jag tar blir helt rätt. Exempelvis gjorde jag en jättesyn med bottenparet efter en stor riverbet idag när jag kände på mej att motståndaren var tom och han var så tom man kan bli. Varenda gång jag gör en syn jag egentligen inte gör med halvbra händer så leder jag och jag får in degen som favorit hur ofta som helst. Idag gick jag plus $100 på tio spelade och då hade jag ändå sjuk otur. En vann jag trots att jag blev utdragen i tre fetingpotter. Måste bara påminna mej om VARFÖR det går så bra nu. Måste fortsätta att spela på topp och undvika att få hybris för att fortsätta vinna. Inte ens på dessa nivåer håller det att spela dåligt. Även fast jag har haft en hel del varians mot mej senaste tiden så måste jag vara beredd på att en riktigt jävlig period kan komma när som helst. Någon gång under kommande månad blir det att ta steget upp på $20+2. Ska bli skönt att kunna cleara bonusar lite snabbare. Nu ska jag gå och sova med ett leende på läpparna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Jag är inne i ett härligt stim just nu. Har spelat 67% av dom SnGs jag har som mål denna månad och är redan $195 över målet. Det har alltså gått riktigt bra den här månaden. Just nu ligger jag på 47% ROI efter 134 spelade på $10+1-nivån, målet är 25% ROI. Även fast jag har korttorka och stundtals blir utdragen alldeles för ofta så väger jag upp det med att vinna ett par varje session. Jag spelar verkligen mitt A-game just nu och i princip varenda beslut jag tar blir helt rätt. Exempelvis gjorde jag en jättesyn med bottenparet efter en stor riverbet idag när jag kände på mej att motståndaren var tom och han var så tom man kan bli. Varenda gång jag gör en syn jag egentligen inte gör med halvbra händer så leder jag och jag får in degen som favorit hur ofta som helst. Idag gick jag plus $100 på tio spelade och då hade jag ändå sjuk otur. En vann jag trots att jag blev utdragen i tre fetingpotter.Måste bara påminna mej om VARFÖR det går så bra nu. Måste fortsätta att spela på topp och undvika att få hybris för att fortsätta vinna. Inte ens på dessa nivåer håller det att spela dåligt. Även fast jag har haft en hel del varians mot mej senaste tiden så måste jag vara beredd på att en riktigt jävlig period kan komma när som helst. Någon gång under kommande månad blir det att ta steget upp på $20+2. Ska bli skönt att kunna cleara bonusar lite snabbare. Nu ska jag gå och sova med ett leende på läpparna! Härligt att se att det går bra för dig 47% ROI är enormt bra !! Grattis till det, räkna inte med att det blir högre på högre nivåer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 15 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Härligt att se att det går bra för dig 47% ROI är enormt bra !! Grattis till det, räkna inte med att det blir högre på högre nivåer bara Tackar, det är riktigt skönt! Haha, njae 47% lär ju vara snudd på omöjligt att hålla i längden på den nivån jag lirar nu också. Målen på ROI kommer jag att sänka varefter jag klättrar i nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Jag hade 40% ROI på 200st $30+3 SNGs tidigare innan helvetet brakade lös Keep up the good work, men du vet, Illvillja rår du inte på HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
norris Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Wow.. skön ROI : ) Inte läst igenom hela DBn, men hur många STTs kör du åt gången? Jag spelar en hel del $10-30 SnG på Ongame jag också, FR non turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts