Gummo Postad 25 Augusti , 2008 Rapport Postad 25 Augusti , 2008 Hej, är det ngn här som har erfarenhet från rekryteringsbranschen och personlihetstester och då Thomas-testen specifikt. Vi använder oss själv av denna men jag är nu på jakt efter information om denna på nätet. Den information vi får är ju typ vanliga säljsnacksinformationsbladet.... Jag trodde mig vara bra på att Googla, men jag hittar inte mycket matnyttigt.. Är det ngn som vet var jag kan få tag i mer information om testet. Utformning, bakgrund mm mm. Jag är dock inte (just nu i denna tråd) intresserad av en diskussion om testets vetenskapliga värde mm, bara info om. Citera
Gummo Postad 1 September , 2008 Författare Rapport Postad 1 September , 2008 Är det verkligen ingen som vet ngt om hur man tex tolkar testet? Jag undrar tex vad siffrorna vid graferna betyder... Citera
Andrew_W Postad 1 September , 2008 Rapport Postad 1 September , 2008 Har du själv gjort testet eller ska du använda testet som underlag? Har du i så fall inte fått tillgång till en manual? Jag har aldrig sett testet, men visst bygger det på fyra dimensioner som mäts med hjälp av olika adjektiv? Det kallas för DISC-system och du kan pröva att söka på det. Citera
Recommended Posts