Gå till innehåll

Kvastfan lägger ner!


Kvastfan

Recommended Posts

Efter många år av försök att bli rik på poker lägger den största torsken ner! Efter många timmar av klagomål och frustation så lägga jag ner. Jag har nog klagat för mkt på mina motspelar, kanske ska jag klaga på på svenskaspels rigg ? jag vet inte ? men nu är det slut

 

Måste få ett slut på detta!

 

jag har alltid trott att man kan blir rik direkt! men det går inte har jag märkt, visst vissa har jävligt tur och har en rush i flera månader och lyckas bygga en fin rulle för tex 10-20! men inte jag, så nu är det slut!!!!

 

Man kan inte vinna pengar bara på att försöka skotta! sätta in 500 och spela 5-10 sen trippla eller mer än så till 5-6 tusen, sen sätta sig på 10-20 eller 25-50 och försöka bli rik! jag har gjort sånna ruscher så många gånger, men nu måste det vara slut!

 

Har ett jobb som just nu betalar mer än vad pokern gör, ungefär 18000 i månaden, visst! har gått 25000 plus någon månad. men vad hjälper det när man festar och super bort 50 % av vinsten ?!?!?!?!???

 

NU FÅR DET VARA NOG!

 

Ska snart ta ett stort steg i mitt liv, Ska nämligen flytta hemifrån och lämna barndomen och bli vuxen! är 20 år och har hela livet framför mig!

Och största drömmen i mitt liv är att bli pokerproffs, låter kanske roligt i vissa öron men det är iaf min största dröm! Min pappa, mamma och farfar säger emot mig, dom vill att jag fixar ett riktigt SVENSSON JOBB, men fuck them! jag ska visa dom!!!!!!

 

PGA pappa jag börjat spela kort, så va tyst FAR!

 

JUST I DETTA NU, händer det mycket i mitt liv!

 

Jag är jävligt förtjust i en tjej från sthlm som jag vill dela många stunder framöver med, men vet inte hur det blir, PGA avståndet! vill vill verkligen,

Sen ska jag ta ett stort steg i mitt liv och flytta hemifrån! En dröm som gott upplyllelse :)

 

MED ny lya kommer nya utgifter att betala!

 

Nu ska "Kvastfan" börja om på nytt, inte skotta, inte spela onykter! Nu ska jag verkligen börja bygga rulle! ska sätta in 10 ooo! om någon vecka sen blir det GRIND och åter GRIND!!!!!

 

Jag hoppas detta ska funka!(H)(H)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är jävligt förtjust i en tjej från sthlm som jag vill dela många stunder framöver med, men vet inte hur det blir, PGA avståndet! vill vill verkligen

 

 

Bara att satsa! JAg vet juh inte var du bor, men jag var oxå anti mot distansförhållande, men gav det en chans! Också med en stockholmare! Jag bor i Norrköpin o hade 18 mil dit.

Idag bor vi tillsammans och har gjort det i 3½ år. Vi har även en underbar dotter!

Så låt inte avståndet skrämma dig! Vill ni samma sak och kan kompromisa, så kommer det fungera!

I övrigt önskar jag dig lycka till med att bygga rullen med money management!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att satsa! JAg vet juh inte var du bor, men jag var oxå anti mot distansförhållande, men gav det en chans! Också med en stockholmare! Jag bor i Norrköpin o hade 18 mil dit.

Idag bor vi tillsammans och har gjort det i 3½ år. Vi har även en underbar dotter!

Så låt inte avståndet skrämma dig! Vill ni samma sak och kan kompromisa, så kommer det fungera!

I övrigt önskar jag dig lycka till med att bygga rullen med money management!

 

Tack för inlägget!

 

Bor i gävle 16 mil från sthlm så ingen fara med avståndet. tåget tar bara 1 timme o 30 min! men just nu tror jag att jag vill mer än hon, får kämpa ett tag till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lycka till men varför lasta in 10k? 5000kr och du har 25 inköp för 0,5/1.

 

vilken nivå börjar du på?

 

TACK TACK

jag tog 10K som ett förslag bara, jus nu vet jag inte alls hur det blir, tror det blir runt 10 K eller mer, vill inte sitta på 0.5-1 känns för lågt, jag kmr aldrig ha orken för det:P minst 1-2 ska jag lira! hoppas att det går bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När pokern har gått som den gått så är det jävligt skönt att tipset funkar lika bra som förra årets fotbolls säsong!

 

Satt 400 kr på Chealse,djurgården,Brommapojkarna och Real Madrid!

 

Real madrid vann och vände underläge 0-1 till vinst 4-2 med 2 utvisade vid ställningen 1-1 :)

 

Rusultat 4200 kr :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När pokern har gått som den gått så är det jävligt skönt att tipset funkar lika bra som förra årets fotbolls säsong!

 

Satt 400 kr på Chealse,djurgården,Brommapojkarna och Real Madrid!

 

Real madrid vann och vände underläge 0-1 till vinst 4-2 med 2 utvisade vid ställningen 1-1 :)

 

Rusultat 4200 kr :)

 

Snyggt! Själv klonkade jag 1-2 till DIF. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...