Gå till innehåll

har förlorat min rulle


tonyAA

Recommended Posts

Det händer att jag är dryg och oseriös när seriösa inlägg skrivs. Då skäms jag lite i efterhand. OP är så fantastiskt löjlig och oseriös, så varför ska man själv vara seriös?

 

Det enda det går ut på för OP är: jag skriver mitt crazy inlägg. Får se vad de svarar...hi hi hi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå bra, han har vunnit 11m+ på poker.

 

Det är två olika saker det där:

1. Att vinna pengar.

2. Att faktiskt behålla dom.

 

Jag får för mig att många som är duktiga på poker inte agerar så att de maximerar den summa pengar de har kvar efter att deras aktiva period som pokerspelare är slut.

Så med andra ord tycker jag det är bra av honom att ha lyckats spara så pass mycket pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lägger av med pokern efter har levt på det i 7 år det brukar sägas att allt har ett slut,,, för att göra en historia kort så har jag losat ungefär 1 mille under min downswing de senaste 3 månaderna har varken spelat dåligt eller tiltat bort pengar,,,ett tips från mig till alla som lever på poker och inte har haft en downswing på flera månader är att den dagen kommer casha ut så mycke som det bara går och SPARA det för den dagen kommer

,,själv så har jag under de åren lyckats lägga undan 10 mil + som jag nu kan invistera.... tänk på det en dag blir du gul

 

Du som bor i gbg och ska bli lärare?

Sjukt vild gissning nu, men är inte omöjligt. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lägger av med pokern efter har levt på det i 7 år det brukar sägas att allt har ett slut,,, för att göra en historia kort så har jag losat ungefär 1 mille under min downswing de senaste 3 månaderna har varken spelat dåligt eller tiltat bort pengar,,,ett tips från mig till alla som lever på poker och inte har haft en downswing på flera månader är att den dagen kommer casha ut så mycke som det bara går och SPARA det för den dagen kommer

,,själv så har jag under de åren lyckats lägga undan 10 mil + som jag nu kan invistera.... tänk på det en dag blir du gul

 

Du är rolig du. Starta en dagbok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar den riktigt seriöst iaf och har varit i lite liknande situation. Jag hade en bra rulle, men var noga med att lägga undan pengar. Så gulade jag rullen, men hade som tur var lagt undan 57 milj sek. Jag tänkte lägga av efter gulningen, men tänkte "en gång är ingen gång". Jag satte in 7 millar på chans (då jag var orolig att jag tappat mitt spel). Det funkade och jag fick den lilla modesta insättningen att växa till dryga 3200 milj.

 

Även fast gulningen fortfarande svider i mig har jag det bra. En flaska Cristal finns alltid i kylen och jag har betalat killen som har kiosken nedanför mig ett förskott på 100k för alla 88:an glassar jag plockar från honom (cravings).

 

Investera i en film vettja!

 

:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...