Gå till innehåll

Hur länge tar Partys SnGs?


mrALMIGHTY

Recommended Posts

Håller på och försöker sätta upp ett rimligt mål över hur många sngs per månad jag ska spela. Skulle därför vilja veta hur länge en 10-manna speed sng på Party tar i MEDELTAL. Tänkte höra mig för här först innan jag själv börjar engagera mig med att göra upp statistiken. (är äckligt laaat):mrgreen:

 

För dig, kanske 3-10 minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du aldrig spelat en SNG av den sorten som du tänker göra upp ett schema för???

Testa annars spela 5st så bör du själv kunna räkna ut ett MEDELTAL.

 

Spelat i medel runt 300 SnG/månad de senaste 2 månaderna, dock på lite olka sajter förutom Party. Men jag har aldrig tagit tid eller hört talas om något program som gör det automatiskt för sngs...

 

5 st sngs får man ju ett jävligt noggrant medeltal av. Tänkte mig mer ifall någon sng spelare här satsat seriöst på att räkna ut det med mindre än 5min felmarginal. Nivåerna jag är intresserade av är 109$, 210$ och 310$. Fast tydligen har ingen på hela PF gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitngon lär vara över i perioden när BB överstiger en halv startstack i 10-manna. Räkna med det som maxgräns för en sitngo. Visst kan det ta längre tid, men du vill ju bara ha ett medeltal.

 

Detta är ett bra sätt att räkna. Sen får man räkna med att man inte vinner alla, så en del går ju lite snabbare. =) Vill man vara väldigt noga kan man ju uppskatta hur ofta man kommer komma på olika placeringar och hur lång tid det i snitt kommer att ta innan spelaren på den placeringen åker ut och räkna ett viktat medelvärde utifrån det. Om man inte orkar vara så ambitiös så är nog 2/3 av tiden tills en vinnare utsetts ett rimligt medelvärde för hur lång tid du i är kvar i en SnG. From the top of my head, i brist på bättre uttryck på svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitngon lär vara över i perioden när BB överstiger en halv startstack i 10-manna. Räkna med det som maxgräns för en sitngo. Visst kan det ta längre tid, men du vill ju bara ha ett medeltal.

En sng på Party tar aldrig så länge. Startstacksen på Party är 2000. En sng på $10-nivå är förvånandsvärt ofta klar då blindsen är 100/200!!! Men 200/400 händer också.

Kan 40 min vara nära sanningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat i medel runt 300 SnG/månad de senaste 2 månaderna, dock på lite olka sajter förutom Party. Men jag har aldrig tagit tid eller hört talas om något program som gör det automatiskt för sngs...

 

5 st sngs får man ju ett jävligt noggrant medeltal av. Tänkte mig mer ifall någon sng spelare här satsat seriöst på att räkna ut det med mindre än 5min felmarginal. Nivåerna jag är intresserade av är 109$, 210$ och 310$. Fast tydligen har ingen på hela PF gjort det.

 

Snacka om svar på tal!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...