greywolf Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Här samlar vi trötta utnötta pokerklyschor! Jag börjar så kan andra fylla på: "Du måste höja för information, som spelat har du ingen aning om vart du står" Fold-med motivering att du har "bara investarat X kr preflop" "vänta på bättre läge" Citera
kravmärkt Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 du har underepresenterat din hand så mycket så du måste syna Citera
JohnH Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Vad ska han ha lixom? Syyn. Endera är han tom eller har stålet. Citera
greywolf Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 han kan väl inte vara så dålig att han har slowplayat monstret till river på världens farligaste bräda i omaha för att sen minraise..syyyyn Citera
Matfrid Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 Du måste betta rejält vid turn efter ett cb för annars är du weak-tight Citera
greywolf Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 "det är ett way behind way eller after scenario" jaha liksom? eller varför inte favoriten med låga par i turneringar. "Anitngen är det slantsingling eller så ligger du lång efter om han har ett högt par" kombineras gärna med "bättre vänta på bättre läge" som för övrigt kan sättas in lite här och där i brist på bättre. Citera
greywolf Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 jag fick känslan... (end of disc. ytterligare diskussion är hädanefter överflödig) eller varför inte "jag synade för jag hade en read på på honom som jätteaggresiv tomte därför var synen superenkel" efter 5 sidors diskussion där alla antagit en standard FI. Citera
greywolf Postad 18 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2008 "har inte bankrulle för att spela i det gamet" "för att spela där måste man ha en sjukt stor rulle för att tåla svängningarna" läs: jag suger på poker Citera
Recommended Posts