Gå till innehåll

Anchorman går igen


andpet

Recommended Posts

Där kom det. Innan jag gick och la mig igår tänkte jag på hur skönt det har varit då jag inte har blivit särskilt utdragen på sistone.

 

Så dagens session kom som ett brev på posten. -800 $. Helt galet. Blev så rökt. Sedan så snappade folk upp det på borden och började syna ner allt jag spelade.

 

LIVSTILT. Funderar på att lägga ner. Orkar inte med detta!

 

Förstår att det måste kännas otroligt hårt att backa en dag av tio, lider med dig grabben. Ingen borde behöva uppleva detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där kom det. Innan jag gick och la mig igår tänkte jag på hur skönt det har varit då jag inte har blivit särskilt utdragen på sistone.

 

Så dagens session kom som ett brev på posten. -800 $. Helt galet. Blev så rökt. Sedan så snappade folk upp det på borden och började syna ner allt jag spelade.

 

LIVSTILT. Funderar på att lägga ner. Orkar inte med detta!

 

Spelade du nl200 idag me eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh, perspektiv! Till och med Robert Gustavsson's imitation av Tony Richardsson framstår ju som munter.

 

Note to self - skriv adrig något handen efter du har stängt ner en fet förlustsession.

 

Med facit i handen har jag nu agt till ytterligare förhållningsregler till mitt spel: Försök aldrig vända en förustsession. Eftersom jag baserar mitt spel i huvudsak på psykologi - jag byter bord tills jag hittat ett passivt bord och där slår jag ner alla fiender tills jag är den enda aggresorn och spelar därefter fienderna och inte korten - vet jag nu att jag absolut måste stänga ner en förlustsession tidigare än senare. Jag uppskattar att 400 dollar var ren och skär otur - pengarna gick in med mig som favorit. Dock så var resterande 400 dollar potter där fienderna snappat upp mitt spel och började hitta hjältesyn på hjätesyn. Och med tanke på att jag vid showdown oftast har skräp snarare än stål så försvann en hel i onödan.

 

Men jag ska försöka att whina mindre nästa gång. Jag framstår ju som newboy_15_grinar_bajs!

 

Tommy misses his Mom! Tommy misses his Mom! Family guy måste vara den bästa serien ever!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...