Gå till innehåll

Bokföra pokerresultat


Crispo

Recommended Posts

Jag skulle vilja hålla bättre koll på mina poker resultat genom nåt lite stiligare program där man kan fylla i för varje dag sin + eller - summa. Samt fylla i total månads inkomst se diagram osv.

 

Finns det något bra program skräddarsytt för poker eller finns de några andra tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja hålla bättre koll på mina poker resultat genom nåt lite stiligare program där man kan fylla i för varje dag sin + eller - summa. Samt fylla i total månads inkomst se diagram osv.

 

Finns det något bra program skräddarsytt för poker eller finns de några andra tips?

 

Poker Office

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi har precis den funktionen på våran site pokerhome.com. man lägger till dom siterna man spelar på. fyller i hur det gått varje dag, så får man olika statistik på resultatet. funkar på alla siter, även sitt livespel.

 

exempel: http://www.pokerhome.com/shark_fishing/profile

 

Jävligt fräsch sida rent grafiskt måste jag säga. Men jag personligen vettefan om jag vill logga hur mycket jag tjänar online... och det är er affärsidé? Känns lite avskräckande, tror fler än jag tänker så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt fräsch sida rent grafiskt måste jag säga. Men jag personligen vettefan om jag vill logga hur mycket jag tjänar online... och det är er affärsidé? Känns lite avskräckande, tror fler än jag tänker så.

 

Måste hålla med Totty här, annars fint upplagd site..

 

TheCop: hur får jag tag i statking?

 

 

Pokertracker har jag ju, men har inte sett nån sån funktion där? Har bara PT2, du kanske menar 3:an?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Admins också...

 

 

Om du kallar ditt smeknamn är "mr_anonym" så är det ju ingen som vet vem som för resultatet. eller ens om det är riktiga resultat. Man fyller ju i manuellt så man kan ju ha vilka reslutat man vill. Vi admins är inte intresserade av ifall du vinner eller förlorar... vi vill bara ha många besökare... men jag hoppas ju du är vinnande ;-) prova hand history playern också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bli inte lat och använd program som PT/PO/HM till att logga dina resultat. Dels visar de inte rätt siffror, och dels loggar klienten fel ibland.

 

Antingen bokför du dina resultat online, eller också använder du Excel för detta.

Valet är ditt. Själv använder jag Excel och gör backups på alla mina dokument ca 1 gång i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej?

 

Beror ju på klienten mestadels som sagt.

Ongame (dvs. PT) ger mig alltid i stort sett 1-3 inköp fel när månaden är slut.

 

Det mest exakta resultatet du kan mäta av är ju din BR. Så att skriva ner den är ju det bästa.

 

Läs lite på forumen för PT/PO/HM, där finns nästan alltid problem med att händer importeras felaktigt pga. blablabla osv.

 

Jag kommer iaf aldrig använda något tracker-program till bokföring iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får nog bli Excel för mig med då jag inte har lust att bokföra online. Var mest ute efter nåt program man kan köpa/tanka hem enbart för bokföring. Men excell funkar säkert fint, har aldrig använt programet.

Om någon orkar ge mig lite snabb tips på hur man lägger upp sin bokföring med programet så är jag tacksam.

Jag vill t.ex ha månad för månad, linjediagram för varje dag med kankse en färg för cash och en för vipp/rake.

Eller hur gör ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får nog bli Excel för mig med då jag inte har lust att bokföra online. Var mest ute efter nåt program man kan köpa/tanka hem enbart för bokföring. Men excell funkar säkert fint, har aldrig använt programet.

Om någon orkar ge mig lite snabb tips på hur man lägger upp sin bokföring med programet så är jag tacksam.

Jag vill t.ex ha månad för månad, linjediagram för varje dag med kankse en färg för cash och en för vipp/rake.

Eller hur gör ni?

 

ta dig en titt på Hagbards Excelark som någon nämde tidigare. Där finns nog allt du behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...