Phew Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Mina egna stats försvinner från PT3s HUD nästan direkt efter jag startat spela. Brukar finnas där några händer men sen försvinner dom, alla andras stats visas som dom ska. Någon som har en lösning, eller har samma problem? Citera
Elitloppet Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Låter märkligt. Testa att gå in på Configure HUD --> Cash/Tournament (beroende på vad du spelar obv.) -- > Group Titta sedan vad du har för inställning på fliken "Show". Låter som att du kanske skulle ha inställningen "Show on table for everyone but hero" Ändra detta till vad du nu vill ha Om det inte är detta, då har jag ingen aning Jag är ingen PT-expert, skall tilläggas! Citera
Peligroso Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det är en känd bugg i Build 2 att dina egna stats kan försvinna lite då och då. Ladda hem Beta 15 istället (finns nedanför Build 2 på nedladdningssidan). Citera
Phew Postad 13 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2008 Det är en känd bugg i Build 2 att dina egna stats kan försvinna lite då och då. Ladda hem Beta 15 istället (finns nedanför Build 2 på nedladdningssidan). Hygglo, stort tack! Citera
Recommended Posts