lolzor Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Som rubriken lyder, någon som kan förklara punchlinen i The Aristocratsskämtet? Jag vill helt enkelt inte tro att skämtet är så dåligt som jag tror att det är. Har jag missat något? Citera
Loveless Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Skämtet går väl ut på att sådant lågt beteende som beskrivits inte kan ha utförts av en blåblodig aristokrat. Citera
petla Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det viktiga är inte alltid målet utan vägen dit Citera
Hjort Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Det viktiga är inte alltid målet utan vägen dit+1 Poängen är att se hur kreativt vidrig man kan vara, något som faktiskt är rätt svårt. http://www.youtube.com/results?search_query=aristocrats&search_type=&aq=f Citera
eurythmech Postad 18 Augusti , 2008 Rapport Postad 18 Augusti , 2008 The Aristocrats är en av få filmer jag sett mer än två gånger, den kommer jag liksom tillbaka till då och då. Jag gillar nog Silverman och mimaren mest. Tror jag. Kanske får se om den snart. Citera
Recommended Posts