Playboy Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Min flickvän har börjat spela internetpoker men kan bara spela på min dator eftersom varken jag eller hon lyckas installera någon pokerklient på hennes Mac. Är det någon som vet hur man installerar pokerklienterna på Mac? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 vet att simbapoker funkar på mac Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Full Tilt funkar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Samt pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Om hon har en relativt ny Mac kan man rätt lätt installera windows på den och därmed köra alla klienter på den, det gör jag. Annars är det väl FTP och Stars som gäller, samt klienter i webbläsaren men då kan man ju oftast bara lira ett bord, men det kanske inte är ett bekymmer i detta fallet:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2008 Full Tilt fungerar som sagt klockrent på mac kör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts