Bootliner Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Dessa två händer är DIREKT efter varandra på samma bord. visst är det kul när man ALLTID HAR SÅN JKFDSKJF MEDRIGG?!? SJUK tilt på detta TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-73942304-2702 played at "Bellaire" for USD RM from 2008-08-11 20:44 until 2008-08-11 20:45 Seat 1: drknaim2k ($104.65 in chips) Seat 2: x_Sh_ark ($20 in chips) Seat 3: diGeraldine ($96.60 in chips) Seat 4: Jer1ch0 ($67.50 in chips) Seat 6: _woog30 ($133.90 in chips) Seat 7: Kundera_666 ($103 in chips) Seat 9: IRURITA ($22.95 in chips) Seat 10: sveadansken ($107.20 in chips) ANTES/BLINDS IRURITA posts blind ($0.50), sveadansken posts blind ($1). PRE-FLOP drknaim2k folds, x_Sh_ark folds, diGeraldine folds, Jer1ch0 bets $4, _woog30 folds, Kundera_666 folds, IRURITA folds, sveadansken calls $3. FLOP [board cards: ,, ] sveadansken checks, Jer1ch0 bets $7, sveadansken bets $20, Jer1ch0 bets $56.50 and is all-in, sveadansken calls $43.50. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Jer1ch0 shows [ , ] sveadansken shows [ , ] Jer1ch0 wins $132.50. Seat 1: drknaim2k ($104.65 in chips) Seat 2: x_Sh_ark ($20 in chips) Seat 3: diGeraldine ($96.60 in chips) Seat 4: Jer1ch0 ($132.50 in chips) Seat 6: _woog30 ($133.90 in chips) Seat 7: Kundera_666 ($103 in chips) Seat 9: IRURITA ($22.45 in chips) Seat 10: sveadansken ($39.70 in chips) ANTES/BLINDS sveadansken posts blind ($0.50), drknaim2k posts blind ($1). PRE-FLOP x_Sh_ark folds, diGeraldine folds, Jer1ch0 folds, _woog30 bets $3.50, Kundera_666 folds, IRURITA folds, sveadansken bets $39.20 and is all-in, drknaim2k folds, _woog30 calls $36.20. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN sveadansken shows [ , ] _woog30 shows [ , ] _woog30 wins $77.40. Citera
sTARVIN89 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Dessa två händer är DIREKT efter varandra på samma bord. visst är det kul när man ALLTID HAR SÅN JKFDSKJF MEDRIGG?!? SJUK tilt på detta TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-73942304-2702 played at "Bellaire" for USD RM from 2008-08-11 20:44 until 2008-08-11 20:45 Seat 1: drknaim2k ($104.65 in chips) Seat 2: x_Sh_ark ($20 in chips) Seat 3: diGeraldine ($96.60 in chips) Seat 4: Jer1ch0 ($67.50 in chips) Seat 6: _woog30 ($133.90 in chips) Seat 7: Kundera_666 ($103 in chips) Seat 9: IRURITA ($22.95 in chips) Seat 10: sveadansken ($107.20 in chips) ANTES/BLINDS IRURITA posts blind ($0.50), sveadansken posts blind ($1). PRE-FLOP drknaim2k folds, x_Sh_ark folds, diGeraldine folds, Jer1ch0 bets $4, _woog30 folds, Kundera_666 folds, IRURITA folds, sveadansken calls $3. FLOP [board cards: ,, ] sveadansken checks, Jer1ch0 bets $7, sveadansken bets $20, Jer1ch0 bets $56.50 and is all-in, sveadansken calls $43.50. TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Jer1ch0 shows [ , ] sveadansken shows [ , ] Jer1ch0 wins $132.50. Seat 1: drknaim2k ($104.65 in chips) Seat 2: x_Sh_ark ($20 in chips) Seat 3: diGeraldine ($96.60 in chips) Seat 4: Jer1ch0 ($132.50 in chips) Seat 6: _woog30 ($133.90 in chips) Seat 7: Kundera_666 ($103 in chips) Seat 9: IRURITA ($22.45 in chips) Seat 10: sveadansken ($39.70 in chips) ANTES/BLINDS sveadansken posts blind ($0.50), drknaim2k posts blind ($1). PRE-FLOP x_Sh_ark folds, diGeraldine folds, Jer1ch0 folds, _woog30 bets $3.50, Kundera_666 folds, IRURITA folds, sveadansken bets $39.20 and is all-in, drknaim2k folds, _woog30 calls $36.20. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN sveadansken shows [ , ] _woog30 shows [ , ] _woog30 wins $77.40. Du spelar NL100 och klagar på hand 2? du är shortstack och förlorar en standard hand. Förlorade 2-3 såna händer idag... hand 1 är däremot rätt tung men han var väl en fisk. Citera
okocha Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 [ ] Fulla inköp [x] Hero är tiltad [x] Jättestandard Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Dessa två händer är DIREKT efter varandra på samma bord. Seat 4: Jer1ch0 ($67.50 in chips) Seat 10: sveadansken ($107.20 in chips) ANTES/BLINDS IRURITA posts blind ($0.50), sveadansken posts blind ($1). [ ] Fulla inköp[x] Hero är tiltad [x] Jättestandard $107.20 på NL100 känns som ett fullt inköp om du frågar mig. Att sen inte hinna reloada innan nästa hand börjar är väl ganska standard om man inte spelar på någon sida som har autoreload. Om det är jättestandard att gå all in med AJo på floppen 957 efter att ha fått en checkraise så måste jag börja spela NL100. Citera
okocha Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 $107.20 på NL100 känns som ett fullt inköp om du frågar mig. Att sen inte hinna reloada innan nästa hand börjar är väl ganska standard om man inte spelar på någon sida som har autoreload. Om det är jättestandard att gå all in med AJo på floppen 957 efter att ha fått en checkraise så måste jag börja spela NL100. Lol, op förlorar ett inköp totalt, på två händer som är relativt standard att förlora och gnäller som om världen gått under, kom tillbaka när det sett ut så här i 3 månader. Men tyck synd om op om du vill;-) Citera
Haslo Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Lol, op förlorar ett inköp totalt, på två händer som är relativt standard att förlora och gnäller som om världen gått under, kom tillbaka när det sett ut så här i 3 månader. Men tyck synd om op om du vill;-) Kan inget annat än att hålla med. KOm tbax om 1-3 månader när det sett ut sådär varje dag Man börjar ju undra, har du aldrig blivit badbeatad förrut? Fyfan vilken rush du måste haft då. Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Lol, op förlorar ett inköp totalt, på två händer som är relativt standard att förlora och gnäller som om världen gått under, kom tillbaka när det sett ut så här i 3 månader. Men tyck synd om op om du vill;-) Handlar inget om att jag tycker synd om op. Det handlar om att du borde hålla dig till saker som faktiskt stämmer om du ska göra dig lustig och förlöjliga någon. Dina små komiska spydigheter tappar liksom kraft annars, och det är väl synd? Citera
owster Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Handlar inget om att jag tycker synd om op. Det handlar om att du borde hålla dig till saker som faktiskt stämmer om du ska göra dig lustig och förlöjliga någon. Dina små komiska spydigheter tappar liksom kraft annars, och det är väl synd? Men Okocha har ju rätt, notera FULLA inköp, ingen av potterna var för FULLA inköp. OP förlorade tot $100 i 2potter = 0.5 inköp/hand. Om du försökte göra dig lustig över eller förlöjliga Okocha vore det bäst om du höll dig till saker som faktiskt stämmer. Citera
pisak84 Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 hallå.... låt folk få whina ifred utan att ni ska spela iskalla nördar "zomg standard" *rulla med ögonen som Durrr gjorde och få stånd*... bra whinat, nästa gång kanske du vinner med QQ... gl Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Men Okocha har ju rätt, notera FULLA inköp, ingen av potterna var för FULLA inköp. OP förlorade tot $100 i 2potter = 0.5 inköp/hand. Om du försökte göra dig lustig över eller förlöjliga Okocha vore det bäst om du höll dig till saker som faktiskt stämmer. Ja, fel av mig. Att Fi i hand 1 bara satt på 67,5 BB var ju ganska kasst av Hero. Man borde ta sit out och kräva att alla reloadar så länge nån har under 100BB, annars ska man inte spela poker. Man ska givetvis också mailbomba supporten på alla pokersidor som inte har autoreload som option och kräva att de inför det eller så spelar man aldrig på deras sida. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag la mig i. Jag ska försöka att inte göra det igen om nån försöker bättra på sina machopoäng genom att håna någon som vill skriva av sig lite på ett forum efter att ha förlorat en 90%-are och en 80%-are två händer efter varandra. Citera
Black_Jim Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 men hallå? "Osannolika" saker händer ibland, ganska ofta faktiskt... I förrgår t ex, då fick jag två fyrtal på kort tid, hur ofta händer det? ...men jag gnällde inte... Citera
owster Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Ja, fel av mig. Att Fi i hand 1 bara satt på 67,5 BB var ju ganska kasst av Hero. Man borde ta sit out och kräva att alla reloadar så länge nån har under 100BB, annars ska man inte spela poker. Man ska givetvis också mailbomba supporten på alla pokersidor som inte har autoreload som option och kräva att de inför det eller så spelar man aldrig på deras sida. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag la mig i. Jag ska försöka att inte göra det igen om nån försöker bättra på sina machopoäng genom att håna någon som vill skriva av sig lite på ett forum efter att ha förlorat en 90%-are och en 80%-are två händer efter varandra. Alltså visst var det sura beats, inget snack om det. Poängen med "[ ] Fulla inköp" var väl snarare att Fi kunde skatta sig lycklig i dessa situationer för att det INTE var för fulla inköp och därmed hade kunnat vara värre. Men ni har rätt, detta var ju i Resultat delen så jag hade fel som la mig i. Nya tag OP, gogogo. Citera
Bootliner Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Haha, kul att folk alltid ska försöka håna en i den här forumdelen.... Iaf, självklart hann jag inte reloada mellan händerna. Det sjuka är ju att jag loosar två händer direkt efter varandra på samma bord, där jag är så bra favorit man kan be om i båda... Herregud, jag har vart så sjuuukt runbad förr, denna la jag upp bara för att jag kände mig någorlunda tiltad efter att precis åkt ut 40k-turren på stars. En annan "rolig" grej jag kom att tänka på är att säg att jag vunnit den första handen. Andra handen skulle jag rerasat pre, han hade synat då vi båda va djupa, och jag hade troligtvis förlorat en relativt stor stack på hand 2 ändå. Jaja. Ni som typ ska whina på att man whinar, lägg bara ner o gå o spela poker istället. Det är så totalt jävla meningslöst. Citera
prookelito Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Alltså visst var det sura beats, inget snack om det. Poängen med "[ ] Fulla inköp" var väl snarare att Fi kunde skatta sig lycklig i dessa situationer för att det INTE var för fulla inköp och därmed hade kunnat vara värre. Men ni har rätt, detta var ju i Resultat delen så jag hade fel som la mig i. Nya tag OP, gogogo. Hade det vart fulla inköp i hand 1 så skulle han ju inte förlorat något i hand? Låt folk få whina lite. Och vem säger att han inte har vart runbad dom senaste månaderna? Citera
okocha Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Lol på pingvinen... Ni som typ ska whina på att man whinar, lägg bara ner o gå o spela poker istället. Det är så totalt jävla meningslöst. Lol, blir bara så tiltad på såna här trådar, kan du inte skriva i notepad i fortsättningen? Finns på startmenyn eller så går du in på "kör" och skriver notepad. Om du ändå tror att nån bryr sig kan du skriva i nån av följande trådar: http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beat-och-liknande.html http://pokerforum.nu/forum/resultat/1737-allt-om-osannolika-haendelser.html Ha ett bra liv! Citera
Bootliner Postad 12 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Lol på pingvinen... Lol, blir bara så tiltad på såna här trådar, kan du inte skriva i notepad i fortsättningen? Finns på startmenyn eller så går du in på "kör" och skriver notepad. Om du ändå tror att nån bryr sig kan du skriva i nån av följande trådar: http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beat-och-liknande.html http://pokerforum.nu/forum/resultat/1737-allt-om-osannolika-haendelser.html Ha ett bra liv! Men hur jävla gay är du... Jag skriver vad faaan jag vill och skit i att läsa den då om du blir tiltad, vilket du troligtvis alltid är ändå så skitig som du verkar va. Citera
Tottyville Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Lol på pingvinen... Lol, blir bara så tiltad på såna här trådar, kan du inte skriva i notepad i fortsättningen? Finns på startmenyn eller så går du in på "kör" och skriver notepad. Om du ändå tror att nån bryr sig kan du skriva i nån av följande trådar: http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beat-och-liknande.html http://pokerforum.nu/forum/resultat/1737-allt-om-osannolika-haendelser.html Ha ett bra liv! QFT. Använd notepad. Blir också tiltad av alla er som sitter och grinar på PF. Lär er spela och lär er förstå att man inte kan vinna alla händer. Citera
okocha Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 Men hur jävla gay är du... Jag skriver vad faaan jag vill och skit i att läsa den då om du blir tiltad, vilket du troligtvis alltid är ändå så skitig som du verkar va. Ok. Får jag skriva vad jag vill som svar i dina trådar? Citera
Waggho Postad 12 Augusti , 2008 Rapport Postad 12 Augusti , 2008 okocha har rätt i att såna här inlägg ska skrivas i bad beat-tråden (eller i notepad). Låser denna. Citera
Recommended Posts