AdslVerbe Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Jag lovar att inte lova. Jag var så ruskigt nära att avregga sist när det inte blev över 20st sist (18). Sen åkte jag i första eller andra handen eller nått. Kändes lite bittert . Jag är med om jag kan och om det blir över 20st. Jag jobbar i vart fall inte så det blir inget hinder. Är kul att spela mot PF:are även om värdet är rätt kasst jämfört med vanliga 100kr SnG ocg MTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Jag lovar att inte lova. Är kul att spela mot PF:are . Mmmm, tråkigt med söndagarna. För mig passar det bättre. Dels spelar man ju ändå rankig turren då och vad f-n annars ska man göra en söndagskväll? Fortfarande lätt bakfull, vad kan då vara bättre? Men men jag ska försöka att ställa in mig i ledet:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Jag är på oavsett om vi blir 2, 10 eller 30 eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Call Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Jag är med ..... lite sjukt att Skoberg fortfarande leder efter sin vinst i första turren ^^ ^^ /skoberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 11 September , 2008 Rapport Share Postad 11 September , 2008 Vem LOVAR att delta på måndag vid 20 tiden om vi kör en forumturre då istället? Jag vill ha många på intresselistan för att beställa nån turre! Kom igen nu!! Hittade den här tråden idag, im in om jag är hemma och kommer ihåg=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Vem LOVAR att delta på måndag vid 20 tiden om vi kör en forumturre då istället? Jag vill ha många på intresselistan för att beställa nån turre! Kom igen nu!! Inköp? Antar att det är på SvS even? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Det krävs inte 100 pers för att det ska vara kul! Lite kul efteråt med lite utdragningar och idiot spel(från mig mest då) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 September , 2008 Rapport Share Postad 13 September , 2008 Jag är på såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nun70 Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 också på oavsett om det blir på söndag eller måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Byt gärna dag det är roligt att spela med lite PF folk ...Men på söndagar är det så många andra turneringar man vill spela oxå.. Spelade 3 turneringar samtidigt nu.. det blev lite möcke...iaf för mig .. /Skoberg Vem LOVAR att delta på måndag vid 20 tiden om vi kör en forumturre då istället? Jag vill ha många på intresselistan för att beställa nån turre! Kom igen nu!! Byt gärna klient också. Blir sjukt tiltad av (slöheten av) Boss-klienten. Crypto är bra och skattefritt och för oss som inte behöver oroa sig för Skatteverket är Full Tilt eller RiverStars bra. Kan vara med alla dagar utom lördag & söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jag föredrar SvS, jag har inga som helst problem med bossklienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Fördelen med Svs är väl typ 99,8% av alla pf:are i vart fall har ett konto där, även om klienten minst sagt har sina brister. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Jag tänkte nog att jag skulle vara med om det blir på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Vi kör nu måndagar istället (resterande turneringar i serien). Imorgon gäller det alltså igen och jag hoppas nu verkligen att det blir en hel del som är intresserade att delta! Info om morgondagens turre finns i första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Fin lista du gjort i första inlägget, är "Totalt" hur mycket pengar man vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Fin lista du gjort i första inlägget, är "Totalt" hur mycket pengar man vunnit? Ja, precis. Kör efter hur mkt man cashar in istället för poängsystem som blir för jobbigt imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Info om nästa turneringTurneringsnamn: (P)Pokerforum Typ av turnering: Texas Hold'em Lösenord: maskros Startmarker: 3000 Inköp: 100+10 Mörkstruktur: Vanlig (12min) Startdatum: 15 September Starttid: 20:15 [/b] Minns jag fel, eller körde vi inte Långsam struktur förut (15 min)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 Minns jag fel, eller körde vi inte Långsam struktur förut (15 min)? Minns rätt men iom att det är folk som jobbar och vill inte få det så sent så ändrade jag till 12min blinds istället, lite snabbare turrar, utan att vara på lotto! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 September , 2008 Rapport Share Postad 14 September , 2008 Minns rätt men iom att det är folk som jobbar och vill inte få det så sent så ändrade jag till 12min blinds istället, lite snabbare turrar, utan att vara på lotto! notis:snabb struktur är inte lotto utan medför bara större varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 14 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2008 notis:snabb struktur är inte lotto utan medför bara större varians. "okej" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 15 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2008 Turneringen finns nu tillgänglig i SvS lobby! - Regga på ! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oszala Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 ska försöka joina om jag blir lite friskare nickar dofsinho på svs! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ROmeoBOT Postad 15 September , 2008 Rapport Share Postad 15 September , 2008 Det finns ju absolut inget värde i att spela den här turneringen i och med att alla utom jag är pokerproffs som hänger på pokerforum hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts