Gå till innehåll

Måndagsturneringar på SvS!


HSvensson

Recommended Posts

  • Svars 382
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkt klart. Jag ställde med JT när du troligen hade AQ AK och var commitad... tyvärr folda du.

 

Ok, tyckte själv att det var ett riktigt tomtespel av dig. Jag hade dig pre-flop och gjorde ett move eftersom du satt och höjde var -varannan hand. Hade varken AK eller AQ men ledde ändå över dig. Om jag nu var commitad till att syna (vilket jag inte var) varför var det då "tyvärr" att jag inte gjorde det? du vill väl inte förlora med J hög?

 

- Ja, jag är förbannad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tyckte själv att det var ett riktigt tomtespel av dig. Jag hade dig pre-flop och gjorde ett move eftersom du satt och höjde var -varannan hand. Hade varken AK eller AQ men ledde ändå över dig. Om jag nu var commitad till att syna (vilket jag inte var) varför var det då "tyvärr" att jag inte gjorde det? du vill väl inte förlora med J hög?

 

- Ja, jag är förbannad

 

Ta det inte så allvarligt. Jag har haft gott kortsnitt ikväll, för det första.

 

För det andra ana jag att du gjorde ett move, elelr AK AQ, och hade du AK AQ tyckte jag bara det var kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det inte så allvarligt. Jag har haft gott kortsnitt ikväll, för det första.

 

För det andra ana jag att du gjorde ett move, elelr AK AQ, och hade du AK AQ tyckte jag bara det var kul :)

 

Tar det inte allvarligt för turren i sig, försöker bara vara seriös med pokern, vilket är svårt när man möter sånna som dig ;) haha

 

Enligt mig gjorde du ett riktigt dåligt spel, men det funkade ju :)

Varför skulle jag förresten raisa på AK AQ? Personligen tycker jag sånt spel är ganska dåligt men men ;) Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar det inte allvarligt för turren i sig, försöker bara vara seriös med pokern, vilket är svårt när man möter sånna som dig ;) haha

 

Enligt mig gjorde du ett riktigt dåligt spel, men det funkade ju :)

Varför skulle jag förresten raisa på AK AQ? Personligen tycker jag sånt spel är ganska dåligt men men ;) Lycka till!

 

En forumturnering spelar jag för skojs skull. Jag var i var fall rätt säker på fold från din sida, du gav mig lite utrymme.

 

Och den lilla delen av mig som tänkte AK AQ ansåg dig kapabel att göra just så... thats it :) 8 kvar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En forumturnering spelar jag för skojs skull. Jag var i var fall rätt säker på fold från din sida, du gav mig lite utrymme.

 

Och den lilla delen av mig som tänkte AK AQ ansåg dig kapabel att göra just så... thats it :) 8 kvar nu.

 

Jaja ;) Hoppas du är med nästa gång också iaf :)

 

Går ovanligt snabbt denna kväll jämfört med föregående turneringar! (Bra tycker jag iaf)

 

Ni som är kvar till sist kan väl bara posta resultaten här i tråden? Har inte möjlighet till att ha koll på turneringen in i det sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja ;) Hoppas du är med nästa gång också iaf :)

 

Går ovanligt snabbt denna kväll jämfört med föregående turneringar! (Bra tycker jag iaf)

 

Ni som är kvar till sist kan väl bara posta resultaten här i tråden? Har inte möjlighet till att ha koll på turneringen in i det sista.

 

Ska försöka göra det. Jag leder för tillfället, tror pewewonder är sur på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då, Missade denna. Var ute igårkväll och scoutade men ingen var planerad då. Sen kollade jag inte idag. Det gör inget om varslet är lite längre i förväg.

 

Nej, men var inte säker på att jag skulle köra nån turre, eftersom deltarantalet på sistone har varit riktigt pinsamt... Därför jag valde att bestämma det (att visa den i tråden alltså) så sent som igår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi ju faktiskt spelat 6 av 10 turneringar, visserligen var deltagarantalet bäst första turneringen med 45 eller 46 deltagare eller vad det var. Oavsett om det är runt 20 eller 45 så är det ganska roligt att spela med/mot forummedlemmar. Tycker det är rätt trivsam stämning i chatten.

 

Det är ju bara 4 turneringar kvar så vi kan väl köra klart de 4 återstående tycker jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har vi ju faktiskt spelat 6 av 10 turneringar, visserligen var deltagarantalet bäst första turneringen med 45 eller 46 deltagare eller vad det var. Oavsett om det är runt 20 eller 45 så är det ganska roligt att spela med/mot forummedlemmar. Tycker det är rätt trivsam stämning i chatten.

 

Det är ju bara 4 turneringar kvar så vi kan väl köra klart de 4 återstående tycker jag iaf.

 

Ja, vi kör på de 4 sista också, jag tycker det blir mycket bättre när vi kör lite snabbare blindstid (12 min) istället för den långa vi hade från början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...