Quicker Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Tjenare medlemmar! Jag beställde en prenumeration på pokermagazine och fick direkt en orderbekräftelse. men jag har inte sett röken utav några tidningar eller faktura. Är det någon som har erfarenhet utav pokermagazine och vet ifall man får de saker som man har beställt? Tack på förhand // Quicker was here. Citera
*Adde* Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag har beställt tidningen två gånger utan att ha fått någon som helst respons. Deras prenumerationsavdelning är inte så värst bra, va? Har du fått orderbekräftelse finns du ju trots allt i rullorna och man kan väl anta att något händer så småningom. Hur länge sedan fick du bekräftelsen? Citera
Quicker Postad 11 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag har beställt tidningen två gånger utan att ha fått någon som helst respons. Deras prenumerationsavdelning är inte så värst bra, va? Har du fått orderbekräftelse finns du ju trots allt i rullorna och man kan väl anta att något händer så småningom. Hur länge sedan fick du bekräftelsen? Man får den ju direkt efter man har beställt , men den aktuella tidningsutvågan skulle komma ut 7 aug - och beställde för mer än en månad sen. aja, Tur att man har poker.se iallafall... Citera
masterplan Postad 11 Augusti , 2008 Rapport Postad 11 Augusti , 2008 Jag har beställt tidningen två gånger utan att ha fått någon som helst respons. Deras prenumerationsavdelning är inte så värst bra, va? Har du fått orderbekräftelse finns du ju trots allt i rullorna och man kan väl anta att något händer så småningom. Hur länge sedan fick du bekräftelsen? Inte mycket verkar stämma där, nej. En del verkar ha köpt en miniprenumeration för några år sedan och därefter fortsatt att få tidningen utan ytterligare kostnad. Dessutom är innehållet och layouten låååångt mycket sämre än vad det var en gång i tiden. Omsprungna av First Poker med hästlängder. Citera
Recommended Posts