Gå till innehåll

Stylish krossar på svs


Stylish

Recommended Posts

Hej!

 

Till och börja med, jag orkar inte skriva ett mega långt inlägg för att berätta vem jag är osv..respect it :)

 

Bakgrund

Jag ville testa på Svenska spel lite och satte in 1500 sek och började spela direkt på 2.5/5. Jag blev grymt förvånad över hur softa gamesen var och det är inte värst många regs som ger motstånd.

 

Jag kommer försöka lägga upp lite hh's och några grafer, mestadels grafer då jag sällan sparar hh's. Yeye wish me gl, ove and out.

 

Krav

BR: ~15 per nivå

Om jag backar 3 inköp på den nya nivån så kliver jag ner och grindar upp det igen.

 

Mål

Spela upp mig till 10/20 eller högre på en relativt kort tid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat en kort session nu som slutade +679

Inga direkt intressanta händer dök upp, mest standard spel..kanske postar nån hh ifrån nästa session om något mad händer.

 

Ska precis sätta mig och grinda lite igen..hoppas det blir några buyins upp som föregående dagar. GL HF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stylish från oldschool tiden på sc? För övrigt så om du vill få snurr på dagboken så lägg upp lite intressanta HH's istället för sådana som spelar sig själv, TPTK + fd, Topset på flopp.

 

Om du vill skapa en diskussion kring händerna dvs. GL framöver.

 

Jo jag har lirat sc för massa år sen..

i know..men ja orkar oftast inte spara hh's :) thx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelade en kort session hos mor när jag hälsade på, började med plus 1.5bi och sessionen slutade back ~1bi..dagen efter spelade jag ett par händer på en polares dator och det slutade back ett halvt inköp. Har tagit igen allt idag och plussat lite utöver det, uppdaterar mer specifikt senare/imorrn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

y0y0y0...back on track...sjukaste downswingen ever på några månader från feb-maj 09.. 25/50 och ner till gulolainen...sånt som händer när man kör med kort br. Grindat från 05/1 till 5/10 på 2 månader, rullad med normala br krav hell yeah..7.5/15 soon.

 

_peewee_ satt o dumpa 8 bi till Lagust igår på 2.5/5 hu så jag ville lira mot nån av dom, _peewee_ nappa ofc..dock på 2/4, 4 bord..ty för ~8 bi till mig med tho!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...