Gå till innehåll

Ombyggnation


Recommended Posts

Igår lördag hade jag ett snack med Hansson, nästa vecka redan skall snickare samt arkitekt titta på en lösning på lokalen samt sätta igång så snabbt som möjligt, vi får en ny entre - samt så tar vi upp dörren ute i köket som varit igenbomad en längre tid, Rapido skall städa upp på baksidan, detta ser Hansson till. Så då får vi en nödutgång som endast går att öppna från insidan.

Vilket medför att vi kan ta ut sopor samt ta in varor denna väg (bra). Jag kommer att kalla till ett möte så fort något nytt händer, här kommer jag även att skriva info och uppdatera vad som händer hela tiden så även medlemmarna kan läsa.

Hoppas denna tråd blir ett forum där vi kan prata och komma med synpunkter.

 

Till nästa gång...

 

Ordförande...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Nu är allt klart med ombyggnaden av Rapido Pizzeria,vi kommer att ge Rapido

en del av lokalen (hela framsidan) så våran nya ingång kommer att ske från parkeringen.Sedan blir det lite andra förändringar ochså,återkommer om detta senare.Man kommer nu att se över lokalen,göra ritningarna klara och inom snar framtid sätta igång att bygga,först kommer våran entre att göras.sedan kommer resten.

 

Mvh.

 

Slimman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...