HSvensson Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Postad 9 Augusti , 2008 OS är igång och snart komma även de stora ligorna att ta fart igen, varför inte då passa på att starta den stora tippningstråden? Här kan alla posta sina tips på bra spel av alla dess slag. Jag börjar då: Site: SvenskaSpel.se Vad: Örebro - IFK Göteborg 2 (Fotboll, Allsvenskan) Brasilien - Nord Korea 1 (Fotboll, OS, damer) Odds: 2.76 Fyll gärna på med några spännande tips! Citera
Derfor Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Har ett litet Chans tips för idag./// Halmstads BK - Helsingborgs IF -2 Landskrona BoIS - IF Brommapojkarna -2 Bra odds.... Citera
Vrakman Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Har ett litet Chans tips för idag./// Halmstads BK - Helsingborgs IF -2 Landskrona BoIS - IF Brommapojkarna -2 Bra odds.... Det här får du gärna spela hos mig... Själv tycker jag Lanskrons känns som ett bra spel idag! Citera
gudentor Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Gif Sundsvall har bra chans mot ett Hammarby med nedåtgående form vilket passar Giffarna perfekt på hemmaplan där dom inte förlorat mot Hammarby på många år bakåt i tiden, samt att Giffarna är lite på G nu. Citera
KingCosmoKramer Postad 10 Augusti , 2008 Rapport Postad 10 Augusti , 2008 Site: SvenskaSpel.se Expert Citera
stoffe112 Postad 13 Augusti , 2008 Rapport Postad 13 Augusti , 2008 idag spelas birningham, liverpool, arsenal,marseille, argentina + messi som målskytt, tror även Italien har stor chans mot Kamerun till ett fint odds på 2.15. Spelar alla matcher på en lapp med tripplar á 100 kr styck och 200 som singel. Övrigt spelas nog mer till mer pengar imorgon i UEFA. Får tacka leeds och cardiff till tokhöga odds fyllde på kontot igår Citera
stoffe112 Postad 14 Augusti , 2008 Rapport Postad 14 Augusti , 2008 Idag tror jag på Djurgården mot Rosenborg, astonvilla, city och elfsborg får nog dela lapp på en femling för några hundringar. Vidare Gent är nog ett bra spel samt dep la cor. scorecast idag blir nog jones och 2-0 på Djurgårds matchen. happy betting Citera
Derfor Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Postad 15 Augusti , 2008 Behöver lite tips inför lördagen!!!! Citera
stoffe112 Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Tips inför idag 16/8 Sneglar lite på arsenal som kommer att vinna men till för lågt odds, bättre odds på tottenham som spelat mycket bra nu på försäsongen och borde vinna borta mot "borough", med 2.2 gånger pengarna e det bra sen e det bolton som borde ta sig an stoke i premiären till 1.75. sen reading och swansea i championship är mycket fina odds. Listar nedan de bästa spelen med hyffsade odds. Premier league: Bolton everton astonvilla tottenham west ham the championship: reading swansea övriga: PSG - bourdeux lutar lite åt en etta eller varför inte en dubbelchans som 1x. Schalcke04 vinner premiären med ett par mål. York city i den engelska "cenference league"spelar hemma till 1.9 som är riktigt lockande. Lite odds och matcher efter min genomgång av helgens spel. Tänkte möjligen starta en odds blogg där man kan dela odds och tips, analyserar dagligen spel och lag och odds så kanske finns fler som kan känna intresse för det. MvH Stoffe Citera
HSvensson Postad 16 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Kör och lite tips idag, skönt att PL äntligen kommer igång ! Enkel Norwich-Blackpool 1 Preston-Crystal P 1 Reading-Plymouth 1 Odds: 5,56 Dubbelsystem: 1.Middlesbr-Tottenham 2 2.Argentina-Holland 1 3.Nigeria-Elfenbens 1 1&2 3,41 1&3 5,06 2&3 3,57 Tottenham borta är en liten chansning, därför kör jag dubbelsystem på det. ARG har ju visat toppklass under hela turneringen och bör inte ha några problem mot ett tafatt Holland som hade lite flyt och gick vidare till slutspelet... Nigerias försvar är väldigt virrigt och osäkert, det kan nog Elfenbenskusten med Drogba utnyttja! Lycka till, till alla som spelare idag! Citera
Derfor Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Jag kör på: Liverpool, Bolton och Tottenham idag. Citera
Derfor Postad 16 Augusti , 2008 Rapport Postad 16 Augusti , 2008 Kör en stenhård Chansning på Bayonne och Cannes ruskigt fina odds...Kan bli en finfin utdelning till rullen om ja lyckas:lol: Citera
stoffe112 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Tottenham torskade mot det tippade bottenlaget och det var mer skräll än något annat efter spurs grymma försäsong med utskåpning mot bla Roma. Skönt att PSG och swansea vann till deras över odds. Idag finns det fina matcher men sämre med oddsen. Dif - gefle 1 Man utd - newcastle 1 Astonvilla - city 1 Lyon vinner på bortaplan idag till 1.8 Marseille tar auxerre hemma premiären. chelsea får det nog svårt med vinner nog med udda målet men föf dåligt odds slänger in man utd som banker istället. Helsingborg vinner hemma idag men göteborg får det nog svårt mot ett halmstad med fint självförtroende efter vinsten mot Heif förra omgången. MvH Christoffer Citera
BjornL1491910513 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 När ska sportsbetting börja klassas som ett turspel månne? Citera
stoffe112 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 klart det handlar om tur, det handlar om tur i allt spel om pengar, ja poker handlar lite om tur också med tanke på vilka hålkort du får. Odds gäller det mest att vet mycket och känna av oddsen, för det finns många över odds var vecka som man drar in pengar på. Kunskap och tur handlar det om, badbeat finns i både odds och poker. Citera
Quicker Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 Det här är lätt den bästa tråden på Poker.se Hur mkt spelar ni för och har ni något riktigt säkert tips? Citera
stoffe112 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 spelar för nån/några lax om dagen. Dagen bästa med hyffsat odds är nog marseille som efter borta vinsten mot brann i uefa kvalet spelar sin hemma premiär ikväll och tror dom klipper det, kvällens drag är nog halmstad borta mot göteborg tror X2 inte är omöjligt mot ett gbg i svacka efter basel torskarna och örebro förlusten. tror DIF har självfötroende att vinna till 1.65 idag. Citera
stoffe112 Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 ligger på en +109, detta är detta året på ett ungefär inte helt säker på vad det e nu får se efter helgen efter alla spelen gått av stapel. Citera
DaHe Postad 17 Augusti , 2008 Rapport Postad 17 Augusti , 2008 United på hcp 0-1 till 1.86 kanske kan va ngt Citera
sturedenstore Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Kände mig sugen på lite spänning till kvällens champions league matcher så bestämde mig för att knåpa ihop några tips. Tipsen är lagda enbart på magkänsla och viljan att gambla så jag rekommenderar ingen att rygga mig Spelen blev följande: Trippel Roma - Chelsea 1 Lyon - Steuna Bukarest 1 Celtic - Man Untd X Odds: 17.89 Insats: 100kr Trippel Celtic - Man Untd 2 Fiorentina - Bayern Munchen 1 Real Madrid - Juventus X Odds: 14.18 Insats:100kr Trippel Bate Borisov - Zenit St Petersburg X Dynamo Kiev - Porto 1 Fiorentina - Bayern Munchen X Odds: 26.10 Insats:100kr Dubbel Arsenal - Fenerbahce 1 Lyon - Steaua Bukarest 1 Odds: 1.77 Insats: 300kr Nu blir det ännu roligare att titta på fotboll ikväll Citera
sturedenstore Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Tänka sig, fick in ett av tipsen och plussade på spektaklet. Kul jul Citera
HSvensson Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Postad 5 November , 2008 Tänka sig, fick in ett av tipsen och plussade på spektaklet. Kul jul bannemig! Imponerande att få in ett kryss också Citera
Maruzi Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 la spel på kiev . vilken jävla press dom hade in i de sista bla ett friläge i slutminutrarna som han sköt i stolpen. 2 inlägg som studsa hejvilt men aldrig till nån kiev spelare. så klart drar porto spelvändningen o stänker dit den. SURT. o dom där jävla idioterna i real madrid. kan fan inte vinnna. hade spel på dom också de enda som satt idag var hcp spelet på lyon (0-1) där bukarest pressade på ganska bra men lyon sänkte dit den i 89e. bara flaxx. Citera
sturedenstore Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 bannemig! Imponerande att få in ett kryss också Hehe bondtur om du frågar mig, särskillt när Berbatov har friläge med matchens sista spark Nu ska jag klonka gärnet i natt också med 28kr på 2st NHL resultat, dryga 9k utdelning på 4-2, 4-2 till två hemmafavoriter Älskar att tippa hockeyresultat, blir så fina odds liksom Citera
Recommended Posts