Gå till innehåll

8x ongame bonus uträkning?


strater

Recommended Posts

Någon som har nån fin uträkning nånstans för hur mycket ongames 8x bonusar blir i % (beroende på diverse faktorer)? Eller som kan ge ett rätt hyfsat svar om ja säger shorthanded, vpip 25+, nl600+. Försökte googla lite men hitta ingen riktig uträkning

 

då detta handlar om öppen-för-alla-bonusar så antog ja att den kan hamna här, annars bara flytta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8x är väl bättre än ingenting, men det suger rätt skapligt ändå.

Lite luddigt sånt där. Kan inte ge någon mer exakt siffra. :cry:

 

Jo, 8x ensamt är ju inge vidare. Någon mer exakt siffra än vadå? :P

 

Någon måste ju ha lite erfarenhet av detta hehe, är det 25, 35, 45, 50 för er (å gärna lite högre nivåer sh lagish)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och va ja läst ligger det snararare runt 40-55% vid cg, beroende på vart man läser det...

 

Min uppskattning kommer från en affiliatemanager på Red Kings, så jag betvivlar att det inte skulle stämma. De borde veta vad de pratar om, men hade varit intressant att höra vad andra Ongameskins säger.

 

Sedan är väl 8x helt om man jämför med övriga rb erbjudanden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min uppskattning kommer från en affiliatemanager på Red Kings, så jag betvivlar att det inte skulle stämma. De borde veta vad de pratar om, men hade varit intressant att höra vad andra Ongameskins säger.

 

Sedan är väl 8x helt om man jämför med övriga rb erbjudanden?

 

Ingen aning om huruvida dina uppgifter stämmer för cg. Men 8x ger fortfarande 5/8 =62.5% i rb vid turneringsspel,oavsett vad dina affiliater säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att poängen är contributed, så de beror väl mest på hur mkt man rakar.

 

Har räknat på att jag får ungefär 3 player points / $1 i rake över ett sample på 20k händer. Om nu detta stämmer så bör 8x motsvara runt 37% i rakeback.

 

Tror inte heller den är bättre än så, trots att många pratar om siffror runt 40-50%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...