Gå till innehåll

Skanna VISA-kort


Ennio

Recommended Posts

Har en fråga angående att sätta in pengar med VISA kort, jag behöver ju skicka in en massa information om sig själv bl.a. måste man skanna sitt VISA kort. Har aldrig skannat det innan och undrar om man kan skanna det i vilken skanner som helst? Vet inte riktigt om jag vågar göra det på jobbet, tror den bara är till för vanligt papper :-P

 

Tacksam för svar :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga angående att sätta in pengar med VISA kort, jag behöver ju skicka in en massa information om sig själv bl.a. måste man skanna sitt VISA kort. Har aldrig skannat det innan och undrar om man kan skanna det i vilken skanner som helst? Vet inte riktigt om jag vågar göra det på jobbet, tror den bara är till för vanligt papper :-P

 

Tacksam för svar :-)

 

Du menar inte ta ut pengar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det brukar räcka med att fotografera det med en digitalkamera. Fattar dock inte varför du måste skicka in allt det där? Ibland måste man skicka in en bild på sitt pass vid större uttag men det är inget som sker per automatik för att man använder visa.

 

Gick bra att använda digital kamera, tack för alla svar :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...