Gå till innehåll

Pokertracker3 behöver hjälp


Maruzi

Recommended Posts

Hej jag har precis skaffat PT3 och jag har aldrig haft PT2 så jag e inte riktigt med på en sak.

Måste jag spela händer först och sen importera för att huden i PT3 ska fungera ( alltså så att de finns stats på spelarna ) eller är det bara börja spela och så ska statsen komma upp till slut, om PT3 är igång dvs. hur som testat bara dra igång bord, tänkte att den samlar info då.men det verkar den inte göra så hur gör jag ?

väldigt tacksam om någon orkar förklara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag har precis skaffat PT3 och jag har aldrig haft PT2 så jag e inte riktigt med på en sak.

Måste jag spela händer först och sen importera för att huden i PT3 ska fungera ( alltså så att de finns stats på spelarna ) eller är det bara börja spela och så ska statsen komma upp till slut, om PT3 är igång dvs. hur som testat bara dra igång bord, tänkte att den samlar info då.men det verkar den inte göra så hur gör jag ?

väldigt tacksam om någon orkar förklara

 

Vet inte hur det är med PT, men med Pokeroffice/FTP måste du spela minst en real cash hand och regga den i databasen innan du kan datamina (öppna bord och samla statistik utan att spela själv).

 

Tror faktiskt att detta är en "regel" som FTP har och som måste byggas in i poker verktygen. ÄR nämligen anra regler på andra siter.

 

Så..prova spela en hand och spara den i dbn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du kan öppna upp bord och importera händer utan att behöva spela först. Se till så att du kör FTP (både klient och handhistorik) på engelska och följ instruktionerna i konfigurationsguiden för FTP. Är även en bra idé att ta sig en titt på snabbstartsguiden.

 

Skiljer sig PT och PO åt alltså? Trodde faktiskt det var FTP regel och inte i verktyget...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiljer sig PT och PO åt alltså? Trodde faktiskt det var FTP regel och inte i verktyget...
Har faktiskt inte använt PO på åratal, så jag vet inte. Det är dock definitivt inte en FTP-regel.

 

Okej men de kommer nu upp stats alltså i själva PT3 i HUD på spelare men de kommer inte upp stats vid spelarna på borden ? hur gör jag för att dom ska hamna där ?
Så du får upp stats i programmet och du kan se att händerna importeras? Får du upp en PT-ikon på borden? Som jag sa tidigare, se först och främst till så att du har allting inställt på engelska. Vilken version av PT3 använder du? Build 2 eller Beta 15?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...