Smiskelof Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Något är knas med Moneybookers får upp ett felmeddelande när jag försöker gå in på sidan..Är det bara för mig det inte fungerar... Funkar lite då och då..men inte tillräckligt läge för att jag ska hinna föra över mina $ till pokersidan... Citera
Matfrid Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Något är knas med Moneybookers får upp ett felmeddelande när jag försöker gå in på sidan..Är det bara för mig det inte fungerar... Funkar lite då och då..men inte tillräckligt läge för att jag ska hinna föra över mina $ till pokersidan... Det är så mycket man inte kommer fram till idag. Netellers website, prima poker, Everest... Citera
Smiskelof Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Det är så mycket man inte kommer fram till idag. Netellers website, prima poker, Everest... Ja jag har märkt det kommer inte in på PKR.com heller... Känns ruskigt segt... Citera
Recommended Posts