Starfitter Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Då var det dags igen!!!! Efter att nyligen ha tagit studenten och de riktiga livet har dragit igång med allt det innebär (jobb) så måste jag tamefan satsa på få in lite deg på pokern istället Bor i karlskrona där jag främst beblandar mig med handbollsspelare, grinders samt flickvännen. Nu hoppas jag på att bygga rulle inför kommande studier som förhoppningsvis ska tas vid om ett år. Jag lirar just nu nl 100 på prima och min effektiva rulle ligger på 2200 dollars. wish me gl Citera
slowboy Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Yeees, lycka till.. Highroller soon =) Citera
Teh_MoUsE Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Lycka till Är inte din rulle aningen för liten ?? inte så kul om du åker på en downswing eller så Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2008 JAHAAAAAAAAAAA, vi börjar med att prima ligger nere och vägrar komma upp.... känns helt klart ev+ Mjo rullen kan kännas lite liten men har ju dock lite större rulle IRL dock inte effektiv på klienten. Tar ändock steget ner till nl 50 vid 1500 dollar, och skulle jag torska 30 inköp där så är jag fan inte värd att fortsätta spela I brist på annat att göra när klienten ligger nere har jag en hand som jag lirade för ett bra tag sen som jag gärna skulle vilja ha lite kommentarer på... Läget är följande: Jag är HU i 50k garren på ongame, 1a priset ligger på 12k 7och andra på 8k dollars.... När handen utspelar sig så har jag spelat ner hans stack från ett 1:4 överläge till ett 1:knappt 2 överlägge mestadels genom att 3 beta ner honom... Precis innan handen börjar har han limpat in från knappen 3 gånger av 5 och jag har slagit upp vilket har lett till fold 800K FI 500k Hero [Qs 8s] Jag har knappen Blinds ligger på 20 000 - 40 000 Han limpar och jag checkar för att inte vara för förutsägbar. Flopp [A Q 3] rainbow Han betar 60k och jag synar Turn [Q] check, check River [7] (inget färgdrag går in) jag betar ut 80k han slår upp till 220k och jag pushar. Han visar [K Q] Ursäkta att jag inte har någon riktig HH men whitebet is fucked up... Vad tycker ni? Förespråkas syn på river? Känner att jag får betalt av alla Q samt AK och möjligtvis AJ.. Kan mycket väl vara viktigaste handen jag lirat så alla synpunkter är välkommna Citera
ljungqan Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 vad i helvete håller du på med? Citera
Starfitter Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2008 I vilket avseende menar du herr nilsson? Citera
easylife Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
ljungqan Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Postad 5 Augusti , 2008 illojala människor borde skjutas absolut Citera
Starfitter Postad 7 Augusti , 2008 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2008 och efter att dessa övermänniskor helt enkelt slog ner mig på jorden igen återgår jag till min mörka håla.... Citera
ljungqan Postad 8 Augusti , 2008 Rapport Postad 8 Augusti , 2008 fräckis där.... bada näck i jämjö. riktigt coolt Citera
easylife Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Postad 29 Oktober , 2008 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
Recommended Posts