MaeSandro Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 nån som är sugen på 20st hu matcher på 100 elle 200krs på svs på tisdagnatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 klienten stänger halv 3 då, så det kan bli ett problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Eh behöver ju inte spela dem 1 och 1. Har tyvärr inga pengar där men leta på något annat ställe än ett pokerforum imo. Förhoppningsvis har du mer edge mot spelare från ett vanligt forum som fb kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Har inte svs tagit bort halv tre gränsen? Det är väl bara på Onsdag som de stänger halv tre för att göra uppdateringar? Och öppet dygnet runt alla andra dagar. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Inspirerad av den här? Fast med mindre $ inblandat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Har inte svs tagit bort halv tre gränsen? Det är väl bara på Onsdag som de stänger halv tre för att göra uppdateringar? Och öppet dygnet runt alla andra dagar. Rätta mig om jag har fel. Det är på natten till onsdag som de stänger för uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 nån som är sugen på 20st hu matcher på 100 elle 200krs på svs på tisdagnatt? är du bra eller dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maruzi Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 fel tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaeSandro Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 jag är ganska dålig, kan annars tänka mig att spela 22$ eller 33$ på Party Poker nån som är sugen, på riktigt? nu till och med? jag är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 jag kan lira. Men har typ aldrig lirat HU men det ska nog gå finfint.. Men nu isf,, svara fort . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts