Drunken_Penguin Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Sitter bredvid "Kukimus" på Entraction för närvarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larken Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Kommer fortfarande ihåg typ första veckan jag spelade online på Expekt och upptäckte att man med ett klick fick se varifrån spelarna kom. Det visade sig att nicket "bajskorven" hade location "i toaletten" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RobertL Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 På TITAN så lirar snubbe under nicket "Fittknullarn":-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 Spelade mot "Fold" för ett tag sedan på Nordic tror jag det var. Dessutom hade han faikat avataren så att det såg ut som Fold. Rätt fyndigt imo. Man undrar ju hur mkt han tjänade på det Edit: Man kanske skulle testa "Allin" man kan nog få en del gratis på det :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2009 mitt nya nick _on_a_knee borde gå hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts