jaken Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Hej när jag grindar brukar jag vanligtvis lysssna på musik men har börjat lyssna lite på eböcker nu på senre tid. Jag tycker det är fantastiskt lugnande och skönt att göra medans man lirar. Har lyssnat igenom hela Wheel of Time serien (de som finns ute) och tyckte den va riktigt bra. Kan någon som ällskar den serien tippsa om någon annan fantasy-serie som som är lika grym som den? Citera
devesh Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Sword of truth, av Terry Goodkind är enligt mig sen bästa fantasyserien. Citera
jaken Postad 31 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2008 tack för förslaget den ska jag absolut kika på för den har jag inte hört talats om. Inte för att jag är nån fanatsyexpert men Citera
bijou Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Oxo börjat lyssna på ljudböcker. Ngn som har ngt schysst att rekommendera? Citera
valborg Postad 31 Juli , 2008 Rapport Postad 31 Juli , 2008 Jag brukar lyssna på P3 dokumentär, finns på sr.se eller i iTunes som podcast. Citera
Recommended Posts