Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Poker.se kan bli jävligt dött på natten ibland tycker jag vilket är jävligt tråkigt. Men det är ju förståeligt. Jag vet att jag iaf tillhör skaran av "feldygnsvändare" som vill ha nåt kul att läsa till nattgrinden. Så jag tänkte därför starta denna.

HÄr kan du skriva i stort sett vad som helst. Har din mamma fått ett nytt jobb på ica? Ja skriv det här då. Har du vunnit en 15 dollars sng? Ta och skriv det då. Eller känner du dej ensam och rädd efter den senaste skräckfilmen? Ja ta och skriv...eller nee det kan du hålla för dig själv.

Men ni förstår. Skriv vafan som helst bara vi nattmänniskor har lite att roa oss med nu när ensamheten smyger sig på.

Den enda regeln är väl egentligen att det bara får skrivas mellan 00.00 och 08.00 när forumet är som mest dött :D

Finns det redan en sån här tråd så ber jag om ursäkt. Tycker ni att det är va en skitdålig idé, skriv det då så jag får nåt att läsa iaf.

Puss och kram.

Postad
Gå och lägg dig istället. ;-)

Fint väder imorn, synd att missa.

haha joo jag har faktiskt försökt att sova men det gick inte. Men sen tvivlar jag på att detta blir sista natten jag e uppe sent oxå :) Sen ska jag faktiskt iväg på onsdag i 4 dagar där det inte finns dator. Då har jag gått om tid att njuta av vädret. Tills dess så njuter jag av datorn :P

Postad
Jag kom 2a i en sng precis, duger det? :)

Jafan, perfekt. Vad var inköpet? sjv spelar jag en nl omaha hi/lo+r turre. Sjukaste slasket ever. Fast har klarat mig med 1!!!!

rebuy hittills..

Postad
haha joo jag har faktiskt försökt att sova men det gick inte. Men sen tvivlar jag på att detta blir sista natten jag e uppe sent oxå :) Sen ska jag faktiskt iväg på onsdag i 4 dagar där det inte finns dator. Då har jag gått om tid att njuta av vädret. Tills dess så njuter jag av datorn :P

Blir sömn för mig nu. Ska drömma om mitt misslyckade skott idag.:-(

Sol och bad imorn.:-D

Ha det så trevligt med datan. ;-)

Postad

Haha! Perfekt tråd för mig just nu. Steg upp typ 21.30 efter att ha somnat på soffan vid 13-tiden igår. Blev just utslagen ur en $2.20+R satellit till WCOOP Event 04 (2-7 TD) på Stars, fy fan vilket frustrerande spel att ha korttorka i. Just nu deltar jag i den eminenta turren $3.30+R, också på Stars. Det går rätt trögt, efter 1,5 timmars spel har jag 3766 chips och ligger på 1968:e plats. Återkommer med fler rapporter senare.

Postad

hmm precis sett klart rosa the movie haha. Nu måste jag hålla mig vaken tills kl 7 då jag ska iväg till norrsverige. Datorn jag sitter på suger verkligen hästpung så jag kan inte spela poker, jag kan inte se på youtubeklipp(utan lagg) men jag kan se på filmer. Fast jag har inte nåt fungernade torrentprogram och rätt slött internet så går typ inte ladda ner. Något tips på vad man kan göra?:)

Postad
hmm precis sett klart rosa the movie haha. Nu måste jag hålla mig vaken tills kl 7 då jag ska iväg till norrsverige. Datorn jag sitter på suger verkligen hästpung så jag kan inte spela poker, jag kan inte se på youtubeklipp(utan lagg) men jag kan se på filmer. Fast jag har inte nåt fungernade torrentprogram och rätt slött internet så går typ inte ladda ner. Något tips på vad man kan göra?:)

spela fm , bra tidsfördriv.

Postad

fyfan asså. två bästa låtarna just nu Bwo - Barcelona och Akon ft. Kardinal Offishall - Dangerous. Sjukt partygoo i dom...

Har förövrigt minisöndag idag då jag missa gårdagens grind. gl to me.