vilhelm83 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Jag spelar ofta i pokerrum skapade av Boss Media. Ofta när folk förlorar en all in då de haft en betydligt bättre starthand än motståndaren så skriver de i chatrutan "Boss Media!". Finns det någon bakgrund till detta? Har Boss Media seriöst anklagats för inte vara statistiskt korrekta? Citera
ProToss Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Pokerspelares minnen är sällan statistiskt korrekta. Citera
Loveless Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Om du med seriöst menar en statistiskt korrekt uppbackad undersökning så är svaret nej. Det finns säkert någon paranoid riggtomte som tror de har gjort en undersökning eller som enbart går på sin känsla som påstår att Boss är riggat, precis som det gör hos alla sajter. Citera
Supertequila Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 På Bodog skrev de: Bodog special, på Prima skrev de: Prima special, Hatab2b skrev mkt om b2b-riggen.... Var ska man spela liksom? Citera
John_J Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 På svspel skriver tomtarna "Tack, svenska spel" .. :lol: Citera
JohAAn1 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 På Pokerstars skrivs det Jokerstars...riggen har många namn:-) Citera
highbury90 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Försöker minnas om jag någon gång läst om ongame- eller full tilt-riggen. Men kan inte komma ihåg någon gång... Citera
animalplanet Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Försöker minnas om jag någon gång läst om ongame- eller full tilt-riggen. Men kan inte komma ihåg någon gång... Ongame är hemskt! Kan nästan kalla det onGAY Citera
Olyckan_77 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Försöker minnas om jag någon gång läst om ongame- eller full tilt-riggen. Men kan inte komma ihåg någon gång... Har nog inte heller hört om ongame-riggen. Däremot om Paf-, Betsson-, Winamax-riggen etc, etc. Det gäller mao att välja rätt operatör. Bestpoker ftw! Citera
KingCosmoKramer Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Försöker minnas om jag någon gång läst om ongame- eller full tilt-riggen. Men kan inte komma ihåg någon gång... sök på cleburne's dagbok Seriös rigglistan enligt mig: (siter jag spelat på) edit 1. Ongame 2.B2B 3.PartyPoker 4. Svenska Spel 5. Prima Citera
highbury90 Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Ongame är hemskt! Kan nästan kalla det onGAY Väntar fortfarande på första rigganklagelsen åt full tilt iaf Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Rigglistan enligt mig:Fint att du inte har med vare sig UB eller AP på rigglistan. Citera
KingCosmoKramer Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 Fint att du inte har med vare sig UB eller AP på rigglistan. tog bara med dom siterna jag spelat på. dah Citera
Ekenstar Postad 25 Juli , 2008 Rapport Postad 25 Juli , 2008 På Pokerstars skrivs det Jokerstars...riggen har många namn:-) Det var nytt för mig. Men sen har jag ju inte spelat på pokerstars på ett par år men då på den tiden skrevs det riverstars. Citera
sharken Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Det absolut värsta riggnamnet är alltså Texas Holem;) Citera
OsantVassSpelare Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Postad 7 Augusti , 2008 Prima är riktigt origgat tycker jag, bästa handen brukar vinna, till skillnad från B2B där sämsta jämt vinner.... iPoker har en egen rigg har jag märkt också, sämsta handen ska ALLTID få massa sjuka outs (gutshot, färgdrag, stegedrag osv) på turn om man ställer flop eller på flop om man ställer pre. Citera
Recommended Posts