Gå till innehåll

Hur gör han ?


Petalaxin

Recommended Posts

Som hobbyspelare undrar jag hur man är funtad (mentalt och tekniskt) för att klara av att spela på minst 16 bord åt gången?

 

Träffade t.ex på nicket "imcastleman" på Pokerstars som satt på 16 bord. Hans ROI över +30k spel (på average 24$) är dessutom +26%.

 

Blir faktiskt smått imponerad.

 

EDIT: SNG-bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick upp till 9 från 4 på Pokerstars och det var aldrig några som helst problem så skulle nog tro att jag utan vidare fixar 12 och med träning 16 oxå men det gäller o spela på rätt site när man spelar så många. Pokerstars är tex exemplarisk för detta ändamålet pga timebanken som alltid aktiveras plus att de har de bästa minitables i konkurrens med iPoker men där är det svårt o se ens egna hålkort tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som hobbyspelare undrar jag hur man är funtad (mentalt och tekniskt) för att klara av att spela på minst 16 bord åt gången?

 

Träffade t.ex på nicket "imcastleman" på Pokerstars som satt på 16 bord. Hans ROI över +30k spel (på average 24$) är dessutom +26%.

 

Blir faktiskt smått imponerad.

 

EDIT: SNG-bord

 

Jag har spelat 22 bord samtidigt utan problem utan script. :) Lite snabbhet i musen så klarar man allt. 60$ sng på stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att mitt första år spelade jag nästan aldrig mer än 1 bord, maximalt 2. Efter det ökades borden snabbt.

 

Vissa har talang för det, andra inte, för vissa går det snabbt att öka antalet bord och andra klarar ej av det.

 

Har 24-tablat 200-300-500-1000 9-10 manna SNG utan problem på senare dar, givetvis på stars. Bästa sajten för det eftersom borden inte ploppar fram förrän du tar ett beslut i handen där bordet är uppe sen kommer nästa bord upp osv. Det tillsammans med timebanken (som jag knappt använder dock) gör att jag inte alls känner att det är svårt, hinner nästan med msn samtidigt ;)

 

Enda som är jobbigt är o regga sig för alla dessa, om det fanns ett script (kanske finns, jag använder inte sånt) som autoreggade åt en så tror jag att man kan spela ännu fler. Alla spel är i princip auto, spela över 30 000 sng så kommer du märka det (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...