Laagen13 Postad 18 Juli , 2008 Rapport Share Postad 18 Juli , 2008 Undrar lite över vad som är bra på en skärm och inte, tror jag ska beställa denna skärm och undrar då, är det ett bra köp? Den kostar endast 2,800 så är ju inte mycket pengar, så kanske inte kan begära mycket. Men vad hade ni velat ha om ni köpt en ny skärm, och ska spela poker, Counter Strike m.m. Mvh Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 18 Juli , 2008 Rapport Share Postad 18 Juli , 2008 Jämfört med lite bättre skärmar: Färgdjup, du får inte lika bra nyanser, rött kan glida över till brunt. Betraktningsvinkel, funkar så länge du sitter rakt framför. Ljusstyrkan kan vara lite låg, speciellt om du har direktljus på/vid skärmen På andra sidan är väl responstiden riktigt bra, så kan du leva med de andra så är det nog en bra spelskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robbull Postad 19 Juli , 2008 Rapport Share Postad 19 Juli , 2008 för counter-strike bör du överväga en crt-skärm, 120hz och 0 ms. jag växlar mellan en widescreen plattskärm till poker, och en gammal crt till CS. Blir ganska fult på skrivbordet, men det är det värt när man väl spelar på crt:n. Annars är den där skärmen du skrev om säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlippFlopp Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 den e säkert jättebra för pengarna man lägger på den..24" för så lite pengar e galet lite men man får nog räkna med lite budgetkvalite då med.. personligen står jag inte ut med TN-paneler då dessa alltid har usla betrakningsvinklar, dvs färgerna skiftar om du står brevid lr kanske tom om du höjer huvudet över skärmen .. TN-paneler brukar ju dock vara snabba i spel vad jag varit med om iaf.. de är också. Ljusstyrkan är tillräcklig, problemet kommer när du haft skärmen ett tag, normalt är att plattskärmar tappar ljusstyrka över tid och kan bli lite suddigt då. När jag kollar skärmar är det upplösning och panel jag tittar först på iaf=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts