Gå till innehåll

Var ska jag börja lira?


schumme

Recommended Posts

Tjena,

 

jag har efter ett tags uppehåll tänkt ta tag i lirandet igen. Har väl aldrig direkt varit en vinnande spelare men ingen förlorande heller, har spelat lite korta perioder för att sen tröttna, men känner nu att jag är grymt sugen på att ge det en chans till. Tänkte lira lite FR sit and go's och målet är att starta med en åt gången och sen 2 för att maximalt köra kanske 4 eller fler. Har en ganska duktig polare och vi ska träffas och lira samtidigt, var för sig, men man har nån att snacka med i alla fall.

 

Jag är inte medlem på full tilt sen tidigare och såg att de har en hyfsad bonus. Jag tänkte maxa insättningen på $600, det får bli min bankrulle och då är min fråga som följer.

 

Var ska jag starta spela? Är $5+$0,5 en lagom start tills man kommer igång eller man ska köra högre?

 

Tacksam för tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

jag har efter ett tags uppehåll tänkt ta tag i lirandet igen. Har väl aldrig direkt varit en vinnande spelare men ingen förlorande heller, har spelat lite korta perioder för att sen tröttna, men känner nu att jag är grymt sugen på att ge det en chans till. Tänkte lira lite FR sit and go's och målet är att starta med en åt gången och sen 2 för att maximalt köra kanske 4 eller fler. Har en ganska duktig polare och vi ska träffas och lira samtidigt, var för sig, men man har nån att snacka med i alla fall.

 

Jag är inte medlem på full tilt sen tidigare och såg att de har en hyfsad bonus. Jag tänkte maxa insättningen på $600, det får bli min bankrulle och då är min fråga som följer.

 

Var ska jag starta spela? Är $5+$0,5 en lagom start tills man kommer igång eller man ska köra högre?

 

Tacksam för tips!

 

Är du en hyfsad spelare så tycker jag att $10+1 borde vara en okej start. $600 för $5+0,5 känns lite väl mycket. Personligen hade jag haft svårt att motivera mej för spel på den nivån med den rullen. Men man känner ju själv. Du kanske kan prova en session på $5+0,5 och känns det bra kan du gå upp i nivå. På $5 och $10 brukar jag själv inte ha några jättehöga rullekrav men på $20 och uppåt vill jag gärna ha MINST 50 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

tackar för svar, jo det känns ju som att $10 +$1 känns mer rimligt, det är ju ändå 55 inköp eller nåt. Tar och lirar nån runda på $5 + $0,5 mest för att komma in i det igen sen går jag över till det andra. Förhoppningsvis ska det komma in lite bonus efter lite nötande också.

 

Man skulle kanske ta och startat en sån däringa dagbok, det verkar ju poppis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget konto nånstans men jag menade om man behövde bli medlem på

http://www.raketherake.com/PokerFullTilt.html för att få ut rakeback eller om man bara kan följa stegen på sidan?

 

Om man går in på http://www.pokeroffice.com/free-odds-calculator.html så finns det info om hur man får det gratis där, men då får jag köpa det istället, känns som att rakeback är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

jag har efter ett tags uppehåll tänkt ta tag i lirandet igen. Har väl aldrig direkt varit en vinnande spelare men ingen förlorande heller, har spelat lite korta perioder för att sen tröttna, men känner nu att jag är grymt sugen på att ge det en chans till. Tänkte lira lite FR sit and go's och målet är att starta med en åt gången och sen 2 för att maximalt köra kanske 4 eller fler. Har en ganska duktig polare och vi ska träffas och lira samtidigt, var för sig, men man har nån att snacka med i alla fall.

 

Jag är inte medlem på full tilt sen tidigare och såg att de har en hyfsad bonus. Jag tänkte maxa insättningen på $600, det får bli min bankrulle och då är min fråga som följer.

 

Var ska jag starta spela? Är $5+$0,5 en lagom start tills man kommer igång eller man ska köra högre?

 

Tacksam för tips!

 

EDIT GLÖMD DET JAG SA! ni har tyydligen tagit upp det redan:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...