linklunk Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Själv har ja inte jättekoll, men det lilla jag har kunnat få tillgång till så tycker ja kanske att det har varit lite för aggro. Iallafall för att gå hela vägen.. Finns det fler kommentarer? Citera
Agent Cooper Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Finns det fler kommentarer? Nej. Citera
el_kryddo Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Själv har ja inte jättekoll, men det lilla jag har kunnat få tillgång till så tycker ja kanske att det har varit lite för aggro.Iallafall för att gå hela vägen.. Finns det fler kommentarer? Det gamla uttrycket "dra alla över en bergskam" känns tillämpbart. Citera
linklunk Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 självklart är det grymmt bra o komma på exempelvis plats 138 när så många spelare ställer upp. men det är ju det ja menar borde vi inte ha fler "EN" spelare kvar? Citera
freddola Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 bra analys där,,, Fast o andra sidan kan denna tråden vara bland det sämsta jag läst på pf. Trollar du bara eller är du seriös? Edit. Du har nog rätt btw, med spelare som Gilmne i truppen är det lätt att de blir så! Citera
linklunk Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 pratar du med mig+ ja är bra på o trolla! Citera
Partyjack Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Håller med Freddola, katastrofalt onödig tråd. Finns ingen som helst möjlighet att bedöma utifrån ett par händer om några svenskar skulle ha spelat fel någonstans, speciellt inte sett över flera olika spelare (som svenskarna är). Vi får väl bara inse att vi kanske inte är så bra som vi tror, och/eller att vi inte kan räkna med att drösa in 20-30 pers ITM på ME mtp hur liten del av deltagarna som är svenska medborgare.. Citera
OsantVassSpelare Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Ja unga skandinaver är ju inte direkt okända för att vara aggressiva så att säga. Citera
Recommended Posts