Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja, jag heter Mårten. 19 år från Linköping. Har hängt här på forumet ett tag och känner att det är dags att kliva in på banan. Har den senaste tiden slaskat ordentligt med rullen vilket inte håller om man ska livnära sig på poker. Uppskattar att jag är back ca 150k sek senaste två månaderna. Har spelat ruskigt dålig poker samt bränt pengar på all möjlig skit. Men nu är det dags att ta tag i det hela, börjar med 2k på ipoker och ska spela 1/2 upp till 8k sen är det 2/4 som gäller. 2k är ganska lite men bör räcka, kvalitén är inget vidare. Funkar det inte dingar jag in mer.

Inleder rätt kort, om någon vill veta något mer är det bara fråga.

Ska snart påbörja första sessionen, lägger upp lite hh´s direkt efter så man kommer igång :)

Mitt nick är Hajdegarden. Wish me luck!

Postad

Nehepp.. då var det nåt förbannat strul med kortet. Går inte att få tag på nordea heller under helgerna om man inte har nån kod som jag inte har en aning om jag har fått eller inte. Härlig start. Antingen sätter jag in på nån annan sida på ipoker eller så väntar jag tills på måndag och ringer nordea. Hur som helst, ikväll blir det fest! :)

Höres

Postad
Nehepp.. då var det nåt förbannat strul med kortet. Går inte att få tag på nordea heller under helgerna om man inte har nån kod som jag inte har en aning om jag har fått eller inte.

Är det CCV kod de ber om? Den finns på baksidan av ditt visa/mastercard (kör en google image search så ser du exakt var på kortet den sitter).

Postad

Tjena Mårten. Vi har träffats någon gång tror jag. Jag o hagge hälsade någongång i vintras på biljardpalatset när ni var där o såg hockeyslutspelet. Gick även i samma klass som millan. Stort lycka till. Denna kommer följas!

Postad
Är det CCV kod de ber om? Den finns på baksidan av ditt visa/mastercard (kör en google image search så ser du exakt var på kortet den sitter).

Tack för tipset.Mycket möjligt att det är den, får testa :)

Postad

Wops, såg att jag råkade svara från Vichyns konto. Det är alltså INTE ja som har två konton och önskar mig själv lycka till som CDS :)

Har använt hans konto och koll runt lite innan. Bara för att göra det klart för er!

Postad
Tjena Mårten. Vi har träffats någon gång tror jag. Jag o hagge hälsade någongång i vintras på biljardpalatset när ni var där o såg hockeyslutspelet. Gick även i samma klass som millan. Stort lycka till. Denna kommer följas!

Mm tror jag vet vem du är :). Hur går liret på svs? Tack så mycket!

Postad

han menar ngn kod man behöver för att tala med supporten tror jag, vilket skulle kunna vara de där förbannade skrapkoderna du höll på med ett tag, eller koder till internetdosa eller dylikt.

Internetsupport 020-42 15 16

Öppet alla dagar 7-23

testat det?

Postad

Har testat det numret. Man behöver the magic code där också. Skitsupport... Hoppas det går att sätta in nånstans annars blir det spelfri dag idag också. Fungerar det blir det ett par turrar ikväll tror jag.

Idag är det lagfotografering, lagom kul. Inte så kul att stöta på coacherna igen efter att ha tagit lite "sommarlov" på två veckor:roll:. Nåväl.

Postad
Mm tror jag vet vem du är :). Hur går liret på svs? Tack så mycket!

hehe joo det rullar på. Jobbar ju också så har tappat lite pokertid vilket är synd:-). Vilka nivåer har du lirat innan?

Postad
hehe joo det rullar på. Jobbar ju också så har tappat lite pokertid vilket är synd:-). Vilka nivåer har du lirat innan?

Aa okej, är det sommarjobb eller har du hittat nåt stabilt? Som högst har jag spelat 10/20 på everest. Men det var ett bra tag sen nu... För två månader sen lirade jag 5/10 på noiq. Det var då det började balla ur. Efter att ha torskat typ halva rullen tog jag ut resten, sen efter det har jag bara gjort småinsättningar lite här och var och rent ut sagt spelat förjävligt dåligt blandat med lite otur då också såklart. Sätter inte upp några fler mål förrän jag klarat att komma upp till 8k men vet att jag lätt skulle klara av 5/10 på ipoker. Där fick du lite history också :)

Postad

Nu har jag hittat anledningen till kortproblemet. Min veckogräns på 20k är förbrukad.. visste inte ens att det fanns nån sån. Aldrig vart med om det tidigare.. gick inte att höja den eller så heller. Blir till att vänta ett par dagar innan jag kan dra igång. Tiltande men sant.

Postad
Varför shortstackar du?

Kan som sagt inte sätta in några större summor men 200kr gick finfint. 34$ som nu är 170$. Se ifall man kan jobba upp det lite. Snart fajtas vi med fulla inköp, jag lovar :)

Postad

Sådär då var det grönt att sätta in. På grund av den där veckogränsen funka det bara med 10k sek = 1676$ vilket får bli startrullen. Påbörjar första sessionen nu.

Postad
Sådär då var det grönt att sätta in. På grund av den där veckogränsen funka det bara med 10k sek = 1676$ vilket får bli startrullen. Påbörjar första sessionen nu.

Snyggt :P Du får ta slänga Nordea i mucken SWEDBANK FTW ;)

Postad
Snyggt :P Du får ta slänga Nordea i mucken SWEDBANK FTW ;)

Hehe nästan bud på det. Men fattar inte varför dem börjar dilla om det nu. Aldrig vart med om det tidigare.

Postad

Sådär då var första dagen avklarad. Slutar på +816$. Spelade relativt bra under hela sessionen. Körde nog 5-6timmar med lite 10 min break här och var. Imorn ska jag fixa pt också.. göttgött.

Skönt med grönt hoppas det fortsätter så.

15/7:+816$

Postad
Sådär då var första dagen avklarad. Slutar på +816$. Spelade relativt bra under hela sessionen. Körde nog 5-6timmar med lite 10 min break här och var. Imorn ska jag fixa pt också.. göttgött.

Skönt med grönt hoppas det fortsätter så.

15/7:+816$

Damn! snygg vändning! :D Imponerande, men ikväll blire andra bullar ;)

Postad
fisk lägg ner ;) haha ne gl vi lär väl tampas ett tag i alla fall tills du flyttar uppåt ;)

Hehe, det lär vi göra. Men skulle inte du kliva ner sa du ju igår? ;) Blir inget med det eller? GL till dig med!