hajde Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Tja, jag heter Mårten. 19 år från Linköping. Har hängt här på forumet ett tag och känner att det är dags att kliva in på banan. Har den senaste tiden slaskat ordentligt med rullen vilket inte håller om man ska livnära sig på poker. Uppskattar att jag är back ca 150k sek senaste två månaderna. Har spelat ruskigt dålig poker samt bränt pengar på all möjlig skit. Men nu är det dags att ta tag i det hela, börjar med 2k på ipoker och ska spela 1/2 upp till 8k sen är det 2/4 som gäller. 2k är ganska lite men bör räcka, kvalitén är inget vidare. Funkar det inte dingar jag in mer. Inleder rätt kort, om någon vill veta något mer är det bara fråga. Ska snart påbörja första sessionen, lägger upp lite hh´s direkt efter så man kommer igång Mitt nick är Hajdegarden. Wish me luck! Citera
hajde Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Nehepp.. då var det nåt förbannat strul med kortet. Går inte att få tag på nordea heller under helgerna om man inte har nån kod som jag inte har en aning om jag har fått eller inte. Härlig start. Antingen sätter jag in på nån annan sida på ipoker eller så väntar jag tills på måndag och ringer nordea. Hur som helst, ikväll blir det fest! Höres Citera
frlar Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Nehepp.. då var det nåt förbannat strul med kortet. Går inte att få tag på nordea heller under helgerna om man inte har nån kod som jag inte har en aning om jag har fått eller inte. Är det CCV kod de ber om? Den finns på baksidan av ditt visa/mastercard (kör en google image search så ser du exakt var på kortet den sitter). Citera
Rival Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Tjena Mårten. Vi har träffats någon gång tror jag. Jag o hagge hälsade någongång i vintras på biljardpalatset när ni var där o såg hockeyslutspelet. Gick även i samma klass som millan. Stort lycka till. Denna kommer följas! Citera
Vichyn88 Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är det CCV kod de ber om? Den finns på baksidan av ditt visa/mastercard (kör en google image search så ser du exakt var på kortet den sitter). Tack för tipset.Mycket möjligt att det är den, får testa Citera
hajde Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Wops, såg att jag råkade svara från Vichyns konto. Det är alltså INTE ja som har två konton och önskar mig själv lycka till som CDS Har använt hans konto och koll runt lite innan. Bara för att göra det klart för er! Citera
hajde Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2008 Tjena Mårten. Vi har träffats någon gång tror jag. Jag o hagge hälsade någongång i vintras på biljardpalatset när ni var där o såg hockeyslutspelet. Gick även i samma klass som millan. Stort lycka till. Denna kommer följas! Mm tror jag vet vem du är . Hur går liret på svs? Tack så mycket! Citera
Vichyn88 Postad 12 Juli , 2008 Rapport Postad 12 Juli , 2008 Är det CCV kod de ber om? Den finns på baksidan av ditt visa/mastercard (kör en google image search så ser du exakt var på kortet den sitter). han menar ngn kod man behöver för att tala med supporten tror jag, vilket skulle kunna vara de där förbannade skrapkoderna du höll på med ett tag, eller koder till internetdosa eller dylikt. Internetsupport 020-42 15 16 Öppet alla dagar 7-23 testat det? Citera
hajde Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 Har testat det numret. Man behöver the magic code där också. Skitsupport... Hoppas det går att sätta in nånstans annars blir det spelfri dag idag också. Fungerar det blir det ett par turrar ikväll tror jag. Idag är det lagfotografering, lagom kul. Inte så kul att stöta på coacherna igen efter att ha tagit lite "sommarlov" på två veckor:roll:. Nåväl. Citera
Rival Postad 13 Juli , 2008 Rapport Postad 13 Juli , 2008 Mm tror jag vet vem du är . Hur går liret på svs? Tack så mycket! hehe joo det rullar på. Jobbar ju också så har tappat lite pokertid vilket är synd:-). Vilka nivåer har du lirat innan? Citera
hajde Postad 13 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2008 hehe joo det rullar på. Jobbar ju också så har tappat lite pokertid vilket är synd:-). Vilka nivåer har du lirat innan? Aa okej, är det sommarjobb eller har du hittat nåt stabilt? Som högst har jag spelat 10/20 på everest. Men det var ett bra tag sen nu... För två månader sen lirade jag 5/10 på noiq. Det var då det började balla ur. Efter att ha torskat typ halva rullen tog jag ut resten, sen efter det har jag bara gjort småinsättningar lite här och var och rent ut sagt spelat förjävligt dåligt blandat med lite otur då också såklart. Sätter inte upp några fler mål förrän jag klarat att komma upp till 8k men vet att jag lätt skulle klara av 5/10 på ipoker. Där fick du lite history också Citera
hajde Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2008 Nu har jag hittat anledningen till kortproblemet. Min veckogräns på 20k är förbrukad.. visste inte ens att det fanns nån sån. Aldrig vart med om det tidigare.. gick inte att höja den eller så heller. Blir till att vänta ett par dagar innan jag kan dra igång. Tiltande men sant. Citera
hajde Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2008 Varför shortstackar du? Kan som sagt inte sätta in några större summor men 200kr gick finfint. 34$ som nu är 170$. Se ifall man kan jobba upp det lite. Snart fajtas vi med fulla inköp, jag lovar Citera
hajde Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2008 Sådär då var det grönt att sätta in. På grund av den där veckogränsen funka det bara med 10k sek = 1676$ vilket får bli startrullen. Påbörjar första sessionen nu. Citera
Vichyn88 Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Sådär då var det grönt att sätta in. På grund av den där veckogränsen funka det bara med 10k sek = 1676$ vilket får bli startrullen. Påbörjar första sessionen nu. Snyggt Du får ta slänga Nordea i mucken SWEDBANK FTW Citera
hajde Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2008 Snyggt Du får ta slänga Nordea i mucken SWEDBANK FTW Hehe nästan bud på det. Men fattar inte varför dem börjar dilla om det nu. Aldrig vart med om det tidigare. Citera
hajde Postad 15 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2008 Första sessionen slutade med plus. +0,76$.... Vart och tränat precis och känner mig riktigt harmonisk. Lägger nog upp en 4 timmars session Citera
Vichyn88 Postad 15 Juli , 2008 Rapport Postad 15 Juli , 2008 Hehe nästan bud på det. Men fattar inte varför dem börjar dilla om det nu. Aldrig vart med om det tidigare. det är för att du ska spela 1-2$ nu, detta är inte svs Citera
hajde Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 Sådär då var första dagen avklarad. Slutar på +816$. Spelade relativt bra under hela sessionen. Körde nog 5-6timmar med lite 10 min break här och var. Imorn ska jag fixa pt också.. göttgött. Skönt med grönt hoppas det fortsätter så. 15/7:+816$ Citera
Fjonkan Postad 16 Juli , 2008 Rapport Postad 16 Juli , 2008 fisk lägg ner haha ne gl vi lär väl tampas ett tag i alla fall tills du flyttar uppåt Citera
Vichyn88 Postad 16 Juli , 2008 Rapport Postad 16 Juli , 2008 Sådär då var första dagen avklarad. Slutar på +816$. Spelade relativt bra under hela sessionen. Körde nog 5-6timmar med lite 10 min break här och var. Imorn ska jag fixa pt också.. göttgött. Skönt med grönt hoppas det fortsätter så. 15/7:+816$ Damn! snygg vändning! Imponerande, men ikväll blire andra bullar Citera
hajde Postad 16 Juli , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2008 fisk lägg ner haha ne gl vi lär väl tampas ett tag i alla fall tills du flyttar uppåt Hehe, det lär vi göra. Men skulle inte du kliva ner sa du ju igår? Blir inget med det eller? GL till dig med! Citera
Recommended Posts