SvenskaspelSUGER Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Svenskaspel är så jävla riggat va? Det är inte sant, om man sitter med AA i hand förlorar man 90&. (jag skojjar inte). Det är så jävla tråkigt, har lirat där ca ett år men nu får det vara nog. Innan idag hände värdens sak. Satt på ett 10/20 bord KK i hand, jag höjer får en höjning på mig jag höjer tbx, han höjer, jag börjar ana AA på detta skitspelet så jag synar, Flopp: A K K Floppade fyrtal Han bettar 250 jag går all in på 1500 han synar. Jag tror ju jag har vunnit såklart på rivern kommer ett A till. SOm jag trodde han satt med AA och fick fyrtal... Jag hade KKKK Han AAAA HUR JÄVLA TROILIGT ÄR DET? Jag bryr mig inte om pengarna jag förlorade UTAN PÅ SÄTTET det HÄNDER... det är det som är DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 jag börjar ana AA på detta skitspelet så jag synar . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Det kan nog vara så att Margareta Vinberg vill dig illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterplan Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 HUR JÄVLA TROILIGT ÄR DET? Inte så värst troligt, men det händer varje dag, överallt. In med mer pengar så ska du se att det vänder snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmiioo Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Synd att det inte var på någon bad beat jackpot bord. Då skulle du säkert fått lite kosing för besväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Det här borde vinna något slags pris för HH-presentation Jag spår att denna tråd stängs innan kl slår 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 fyfan va sjukt! visste inte att Aet kunde komma ens.. bugg kanske? edit: för övrigt rätt intressant och lite skrämmande att du skapar ett account på ett forum endast för att skriva om en bad beat som ändå händer kring 4% av gångerna detta utspelar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 A+ thread Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 [X] in before ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 [X] in before ban QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 QFT +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvenskaspelSUGER Postad 11 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 jaha vafan får man inte skriva om detta för? patetisk sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Så du menar att SS är bara riggat mot dig. Du förlorar 90% av dina AA-händer, men tydligen vinner ju andra med sina AA. Edit: det var ju inte 90% det var 90& (och du skojar ju inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvenskaspelSUGER Postad 11 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Ja men vem i hevlete bryr sig jävla pund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Ja men vem i hevlete bryr sig jävla pund INGEN bryr sig. Egentligen OT, men det är såna som dig vi vill ha vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Ja men vem i hevlete bryr sig jävla pund Tror denna sida är nåt för dig istället svenskaspelsugers favvo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Vi har en riggtråd för såna som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 Så det här var en av de 10% man vinner med AA? Som sagt, konspirationsteorier tas i konspirationstråden. Låser den här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts